• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

Nej, nu har maken kommit hem från jobbet och tröttheten börjar krypa i benen. Sov så gott allihop, så hörs vi i morgon

• triump

godmorgon tjejjer ser fram emot denna dag!

• Missisola

Triump: Ska inte den sjukskrivna frippen sova..... ???

• triump

halloj missisola. nä det är svårare än man kan tro. känner redo för dag nr1 här hemma. (skrev massor i din gästbok me). hur är det mid dig då?

• A lie

Godmorgon Som vanligt kan jag inte slita mig från er... Det är bara att erkänna jag är verkligen FLmissbrukare. Somnade i soffan igår och maken försökte väcka mig, frågade mig om jag visste var jag var - Ja, svarade jag, på familjeliv å är man verkligen fast i träsket...

Annars är jag på ganska gott humör. Bestämde igår på föräldrautbildningen att flytta den till fredagar i stället om vi tre som uppnått v 30 får plats på gravidvattengympan. Pratade med min BM i morse och det lät hopfullt även där, skulle höra av sig under dagen när hon pratat med ansvariga för vattengympan - hoppas

• Mowglie

Godmorron tjejer!

Triump- du kommer snart in i rutinen SOVA det kan jag lova, fast jag var precis som du, vaknade alltid före tuppen i början och dagarna var såååå långa och jag tyckte jag hann med hur mycket som helst. Men nu fattar jag inte riktigt vad som hänt, har jag två mål framför mig så hinner jag konstigt nog bara med ett av dem Jag har blivit så otroligt trött bara på senaste dagarna ?

Hallå är det någon här inne som vet vart solen har tagit vägen?
    Jag vet att den var i Östersund i lördags, men är den fortfarande där...? och är det bara där den finns sånna fall?

• Mowglie

Å jag blir verkligen sjukt avis på alla som kan träna eller hålla igång på något sätt själv sitter jag här och ska vara glad för den lila promenad jag får till affären utan att börja tjuta över min kremper... Men det positiva i dt hela är att det faktiskt har börjat vända lite här nu de senaste dagarna och de här elektriska stötarna i underlivet är oxå borta, så jag hoppas h*n har fixerat sig och allt kommer bli bra, har hört att efter en fixering ska alla remper försvinna, och jag hoppas hoppas verkligen att det är sant, det skulle ju var helt underbart att faktiskt få njuta lite av sin graviditet.

• Mowglie

glömde lägga till att jag faktiskt ska förska ta mig ner på stan med min man idag, hoppas att det går bra

• lill linda 82

Gomorron!
    Ännu en FL-missbrukare... men det hade ni inte förstått eller??

Sova ja- vet knappt vad det är nu för tiden, jag somnar jätte fort på kvällen o hinner sova tills ungefär kl 2, sen kommer den jädra foglossningen igång o jag måste upp o gå varvat med kissturerna. Tycker det är smidigast att kliva upp tidigt med sambon o sen lägga mig o sova en timma på em istället. Då hinner man så mkt under dagen o man orkar med kvällarna.

Appropå vädret här i Östersund Mowglie, så är det mulet, regnar o vindstilla. Men det är bra, då åker snön bort snabbare..
    Ha en trevlig dag på staden förresten!

• Mowglie

Lill Linda- ja justja ni har en massa snö kvar! Har nästan glömt bort att det faktiskt låg massor av snö här för bara ett par veckor sedan, den smälte bort fort måste jag säga, fast jag kan inte tänka mig att vi hade lika mycket snö som ni säkert har haft. Men Meh har lovat att ta med solen när hoin ska till Sthlm den 22/4 så jag får väv snält sitta och vänta, men då har jag all tid att sitta och pyssla nu när jag ska ta mig ner till stan och inhandla massa pyssel att pyssla med

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D