*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Hehe jaa precis, det är bra det att Meh drar ner till solsken till er..
Så våren kommer på riktigt!
Har oxå köpt pyssel förresten, köpt en bäbisfilt som jag ska ha som överkast i spjälsängen. En jättesöt som man ska brodera ett kanintryck på. Tänkte börja med den ikväll hade jag tänkt så jag hinner färdigt..
Ska baka idag osso o fylla frysen så vi har fikabröd hemma, är ju bra om det kommer hem folk o hälsar på.
Osso ska jag till bm igen o mäta magen o lyssna på bäbis.. Myys!
Har fullt upp jag..
Vi här nere i Malmö har strålande sol jätte skönt.. Men jag ligger ju ändå bara i sängen och degar heeeeeeela dagarna nästan iallafall.. Kramis
Steffy: har du ingen balkong du kan dega på så du kommer ut lite? märkte själv hur bra jag började må när vi hade lite sol och kunde sitta på balkongen om dagarna.
Lill Linda- vad mysig att sitta och brodera, kan inte minnas är jag gjorde det sist! Smart att baka så här innan, men risken är stor att dt hinner försvinna innan bebben kommit och jag får baka nya kakor
men du kanske har bättre karaktär
Mowglie du har säker rätt i att man vänjer sig
dvs vid att sova och att ta det lite lungt- och visst är man en fl missbrukare alltid.
Finns nog risk att dom försvinner tills dess, men jag får gömma dom i frysen så kanske jag själv inte hittar dom själv heller..
Vill oxå vara hemma och få soooooooooooovaaaaaa!
Också missbrukare
höll mig dock borta i går...
Det kan ju vara en ide att sätta i gång att baka och så, men det finns ingen större chans att det skulle ligga kvar i frysen...
På tal om att träna... så red jag i typ tio minuter i går och lät som en blåsbälg i en kvart...
men det var så roligt
sova??? vad är det...
Ucka mf; på tal om ridning, så pratade vi om knipövningar etc på föräldrautbildningen igår och vår BM tyckte nog inte man behövde knipa innan förlossningen, sa att hon förlöst kvinnor som ridigt mycket och att det ibland varit problem - hjälp kanske borde sluta rida... jag som hört tvärt om, fast då mest att det hjälper till efteråt. Hur som helst - ville bara höra om du märkte av att du hade för mycket bäckenbottenmuskler när Emma föddes??
missisola jag förstår att du vill vara hemma
jag har massor av ideer men vet inte riktig vart jag skall börja.. men känner boar lusten i fingertopparna. har sett att många gjort så mycket fina saker själva. vet ni om det finns någon www.add där de har lite tips på smått att göra själv.??
Ang träning: jag har kört ett yoga pass här hemma och det känndes väldigt bra, speciellt att man övar upp en god andnig.