• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

LillLinda...Dum kompis... Låt inte grav. hormonerna ta över. Ignorera han var charmerande på festen och visa upp din vackra mage och visa att det är ni(och sambon). Polaren är bara en liten spyfluga som snart åker hem!!! Och som du skrev - ni har ju två våningar..Låtsas som om du är hemma själv... Han kanske till slut fattar vinken... Du är drottning!!!

=)

• Liten

Hej tjejer!
    Idag vid 12 tiden gick min slempropp.. Någon annans som också gjort det? Vet att den kan återbildas, men eftersom doktorn varnat oss att bebis kan komma för tidigt så känner jag mig lite stirrig just nu..
    Har lite "mensvärk" emellanåt, och ibland även något som känns som ägglossning.. Men inga sammandragningar... Mystiskt..

• ucka

Hmm... lite orolig skulle jag nog bli... Hoppas det går bra!

• ucka

Nej nu måste jag jobba, Jag blir galen, jag vill ju hem ngn gång oxå...fastnar bara här...

• ucka

Det fick följa med hem istället. ha det bra så länge...

• lilaki

Ojdå! Jag hade nog också blivit lite nojjig! Men det fixar sig säkert.

Varför har de flaggat för att de tror att ni får en tidig förlossning?

• Liten

Lilaki:
    Jag har haft smärtsamma, regelbundnavärkar som inte gått över efter den rekomenderade ½-1h's vilan..

Funderar på att ringa förlossningen.. Men avvaktar. Har telefonfobi och vet inte om jag klarar det.. (och så har jag inte ens något nr dit..) Väntar och ser istället, och om det kommer några sammandragningar så får jag ta och ta mig i kragen och ringa iaf. Hoppas iaf att det dröjer tills sambon är hemma från jobbet...

• pthegirl

Liten: Oj, hoppas Sambon kan komma hem tidigare så han kan ringa. Förmodligen ska du bara hålla dig så lugn du kan. Hoppas att det går bra.

lill linda 82: Jag lider med dig & biter ihop tänderna. Jag förstår hur det känns.

Kram på er alla tjejer. Nu tar jag helg!

• Ida2

lill linda 82: Tror också att kompisen är avundsjuk på er. Han verkar vara riktigt odräglig och inte en bra kompis. Tänk på att han bara är liten och osäker och försök bit ihop. Förstår att det är jätte jobbigt!

Liten: Förstår om det känns jobbigt för dig att ringa. Ta det lugnt bara och vänta tills din sambo kommer hem. Är säkert ingen fara.

• vonkis

lill linda, vilket jä..a as! ursäkta språket men jag känner igen det där såå väl. min sambo har en jobbarkompis som resonerar typ likadant och vi fick en lång högljud diskution senast vi träffades. som tur var jag inte gravid då för då vet jag inte vad jag ahde gjort med karln!

stå på dig bara och du vet ju vad som är bäst för er och dig så skit i vad han säger, även fast det knapt går att undvika!
    håller på dig och det gör vi nog allihopp här inne!kram

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D