• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • substance

Liten, vilken tur att det gick bra. det andra ska nog lösa sig!

• Börnen

Hej! Nu har jag hittat hit! Missade att den gamla var stängd...funderade varför det var så lugnt! Har inte orkat läsa igenom alla 21 sidorna...hoppas jag inte missat något viktigt!

Godnattkramar till er alla!

• Lena A

Kikar in och läser ikapp! Kram och fortsatt trevlig helg!

• meh

Hihi....har just sett min mage röra sig . Det såg så lustigt ut när magen rörde sig i sidled av en liten spark och även maken fick se det. Trodde jag inte att man skulle kunna se redan nu...hihi

Idag är det underbart väder i Östersund, strålande solsken och bara några få minusgrader. Vi ska ta hunden och bege oss ner på stan, för att ta en promenad ute på Storsjöns is

Ha en bra dag allihop

• jezzica77

Hej på alla goa junimammor
    Måste bara gör ett inlägg o tala om att idag är det exakt 100dagar kvar dvs att imorn går jag in på det tvåsiffriga!!!99dagar JIPPIIII!!!!Nu närmare det sig

• A lie

jezzica77: Själv har jag 99 dagar kvar... ingenting ju- hur ska jag hinna med allt innan den kommer

• molle76

100 Dagar kvar även för mig idag...nu är det inte så långt kvar!!

• Signatur

Lill Linda: Försök ignorera karln!

Liten: Vad skönt att allt ser bra ut.

Grattis till alla er som passerat 100-dagarsstrecket!

• meh

Lill linda - nu till veckan är det tänkt att bli en fikaträff igen. Vore kul om du kunde hänga med. Inget sagt om dag ännu. Vi har fått tid nu för föräldragrupp och det blev inte samma grupp som ni ska gå, utan gruppen efter. Börjar den 28 april.

Någon som ska göra något roligt under helgen?

• Catte

Hej alla junimammor! Kollat runt lite på era magar och tycker min ser så stor ut.... Är den det eller inbillar jag mig? Kram

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D