• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • lill linda 82

Missisola: Charmerande har han inte varit, festen har inte varit än, den är imorron... Taskig mot mig e han däremot...Tror nog att han är avis för att jag o min sambo har ett så tryggt o kärleksfullt förhållande, o satsar på familjeliv. Medans han inte ens vet hur man knyter skorna...barnslig o osäker på sig själv som han är! O då måste han trycka ner mig extra mkt.

Liten: Tycker att du ska ringa på en gång, om det nu e på g kan du ju hinna stoppa det med tabletter...Bättre att göra det förtidigt än försent.

• runnergirls

lill linda 82:
    Avundsjuka gör konstiga saker med människor...
    Var "the bigger person" och bara strunta i hans barnsligheter.

Trevlig helg på er alla!

• meh

Här har det hunnit skrivits en hel del. Har inte hunnit läsa ifatt mig ännu, vi har varit utan internet i nästan 2 dagar. Får nästan abstinensbesvär när man inte kan gå in på FL och läsa

Idag har vi varit på 3:e BM besöket och hjärtslagen låg på ungefär 155, sf-mått var 23. Tyvärr har jag fått för lågt blodvärde så jag måste börja äta järntabletter, men det är tydligen väldigt vanligt.
    Har även fått tid till föräldragrupp och ska börja den 28 april. Ska bli kul, hoppas bara att man hinner gå klart

Hoppas att alla har haft en bra vecka och att helgen också blir bra

• meh

Lill Linda- Du får helt ignorera honom, men det kan ju vara svårt. Hade det varit jag som fått de kommentarerna om hur jag såg ut, hade det nog hoppat ute både en och flera grodor ur munnen på mig. Något i stil med att han inte är så vacker själv eller så, men nu vet ju inte jag hur han ser ut, kan ju var en riktig 10-poängare.
    Bäst är väl att bara härda ut och så kan du alltid börja ha nedräkning tills då han åker hem (kan du ju alltid göra lite högt och spydigt ), sedan får du tänka på att han inte är fullvuxen ännu, så han vet inte hur man beter sig när man är på besök hos andra.

• Missisola

LillLinda: Nae det är DU som ska vara charmerande ju...Han tror jag inte vet hur man stavar till det ens!!!! Sätt han på pottan den lille sotråttan

• anvu

Har precis kommit hem från bio och kan verkligen VARMT rekommendera "så som i himmelen". Kunde inte resa mig efter filmen utan satt kvar och grät, den var rolig, sorglig och fick en att tänka efter!
    Var innan och åt en enorm hamburgertallrik i food courten i Kista, mums och under filmen smågodis i massor!

Trevlig helg på er alla!!

• meh

rundafrida - Jag tycker inte alls det är dumt att du inte vill ha en begagnad vagn. Det skulle inte jag heller vilja ha, även om det var min egen syster som haft den. För det första så kommer det alltid nya och förbättrade egenskaper på vagnarna och även säkerheten kan ha blivit bättre, sedan den vagnen köptes. Om du vill ha en ny vagn till erat barn, så varför inte, ni kommer ju säkert få användning av den till något mer barn.
    Vi har beställt en hel ny vagn och det känns jättekul

• Liten

Har varit inne på förlossningen nu.. Ingen fara med bebis iallafall, men frågan är om jag litar på dem på förlossningen nu.. De "visste inte" om det var slemmisen som gått, och de kommunicerade så dåligt att de inte visste att jag tydligenhar förhöjt blodtryck och protein i urinen. Inget farlig än så länge, men det kan ju bli..

Fast mysigt var det att få se bebis igen.. Sötnosen...
    Såg trångt ut, dock. Och bebis såg ut som ett skellet!

• Liten

öhh.. tror jag stavade fel.. Vet inte hur man stavar det sista ordet... *skäms*
    Ett benrangel iaf!

• meh

Liten - vad skönt att det inte var någon fara. Hoppas att det blir bättre och att allt ordnar sig.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D