*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
trevlig helg på er blivande junimammor.. idag vilar jag ordentligt. har vart så trötter sista tiden..
Grattis alla 100darkvar tjejjer
Här har det varit lungt idag
Någon som ha gått/går på gravidyoga? Är det bra? Ska börja på det idag, så det är därför jag undrar lite.
Ha en fortsatt bra dag.
har gått en promenad på sjön i dag och solen sken så jag kunde sitta en halvtimme i solem och bara mysa!!!
vilken dag
kram på er alla junimagar!!
meh: Jaa visst e det mysigt när hela magen rör på sig..!!
Man får verkligen kontakt med mini därinne.
Har börjat se kroppsdelar sticka upp till höger o vänster i sidorna på magen...jätte häftigt tycker jag! Roligt att leka "härmas-peta-leken" med mini,o att man får sig en puff varje gång.. hehe.
Oki...får höra av dig om vilken dag det gäller så får jag försöka planera in det..
Catte: Tycker din mage ser ut ungefär som min.. Eller vad tycker du??
Nu har jag oxå passerat "100 DAGAR KVAR" gränsen...Börjar närma sig nu tjejjer!!
Lill linda 82. Vad avundsjuk jag blir. Skulle också vilja se kroppsdelar, men min moderkaka ligger framtill...
Men jag känner ju att den rör på sig ibland!
jag är nere på 90 dagar kvar!
Coolt LillLinda.... jag har just vågat mig på att kolla in när den sparkar och det syns... Tänker på filmen Alien... Hur ska jag då tänka när jag ser kroppdelar*blink*!!!!
åhhhh... och nu når många av oss 100 strecket!!!! Nu är det bara våren och vårtecken som saknas!!!*vill ha vår bums*
lill linda mys att känna lillplutten så... vi som här hemma kämpar med att sambon skall känna ,men han har ständigt så dålig timing,och missar sparkarna... och grattis till passerad 100dar kvar gräns.
iiii det e nog bara jag kvar som inte e över 100dars mållinjen, har 15 dagar kvar tills dess
Ang vårtecken.. väderprognosen ser ut att hamna mellan 0 till +4 gradigt i veckan.....snart smälter snönn och alla vårens dofter kommer fram...
Gravidyoga har jag ingen erfarenhet av.. och om jag skall vara ä'rlig har all min träning legat på is de senaste 5 månaderna....
Triump bf25juni...längtar till midsommar
oj har visst tolv dar kvar till hundradarsträcket.....
Triump - jag är inte heller över 100-dagars sträcket. Har 8 dagar kvar
Lill linda - jag slänger in en länk om fikaträff i veckan i din gb.
Nu har jag varit på gravidyogan. Väldigt avslappnande och skönt faktiskt, men lite jobbigt, då jag börjar bli förkyld och är täppt i näsan så det var lite svårt att andas
substance: Jag har oxå min moderkaka framtill, men jag ser allt lika bra ändå. Fast de tydliga rörelserna ser jag på sidan av magen, framtill känner jag svepande rörelser tex när bäbisen flyttar sig i sidled o magen blir alldeless sned.. *s* Tycker det blir mer o mer "Alien" känsla över rörelserna för var dag som går.. *S*