*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Vonkis - vad är det för tillväxtultraljud? Är det något som ingår eller får ni betala för det själva?
Vill osso göra ett till UL...! Fusk!!
Med i 100 dagars klubben.... äntligen!
Skönt att ha ett stopdatum för jobbet. Jag har just nu ingen önskan att jobba så länge som det förmodligen blir
... ända in i värkarna. Det har gått så långt att jag funderar på hur man kan bli sjukskriven och det är verkligen inte likt mig. Det är väl för att det är måndag, det brukar bli bättre bara man är av med den dagen...
Vi fick kallelse till föräldragruppen idag.. Börjar redan nästa vecka, och varenda j*la träff är på min sambos arbetstid. Mitt i också, så det finns inte en chans att gå en timme tidigare eller komma lite senare...
Blir att gå själv då, hoppas att mitt minne bättrar på sig så att jag kommer ihåg något av det som sägs och kan vidare befodra till honom...
Tycker att det är ganska tidigt att börja med föräldragruppen redan.. avslutningen skulle vara i april.. hmm..
Och så har jag fått influensa och känner att jag helst skulle lägga mig ner och dö... Läser en kurs på distans och jag oooorkar inte plugga när febern vägrar gå ner och hela kroppen värker..
Bebis påverkas väl inte, hoppas jag??
Liten: Jobbbigt läge.Vila med gott samvete! Synd med pappan, det är faktiskt ganska bra om de kan vara med, finns ingen chans att han kan vara med ngn gång??? Tråkigt...
ucka:
Det kanske finns en microchans, men bara om han inte får något jobb den dagen.. Han jobbar som konsult, så arbete varje dag är ju ingen självklarhet..Håller tummarna för att de inte behöver honom på torsdagarna just de veckorna, trots att det gör att vi får mindre pengar.. Men han VILL ju verkligen gå, så pengarna skiter jag i.
Förresten, ska du gå på någon föräldragrupp? Kanske inte känns så nödvändigt?
Och ni andra, när börjar era grupper?
Vår grupp är den 22 april. En heldag och drygt en månad innan bf. Jag tycker det känns sent, men så vill jag ju också veta allt genast nu och helst igår.
Jag har för mig att man får gå på föräldrargruppen på arbetstid precis som du får gå till läkaren på arbetstid.
19 april börjar vår grupp.
Liten: Jag tror att de bara har för förstagångare. det vore ifs kul. Det var trevligt, vi hade fika (på rullande lista) och det var kul att träffas både då och när barnen födds.