*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Vi ska gå på stormöten på ett gymnasium i Stockholm som föräldrautbildning... Låter mysigare med små grupper. det är tre tillfällen om tre timmar. Lite som ståuppkomik om att föda har jag hört från folk som gått det....
Får prata av min oro med min bm sen eftersom att det inte går att ta upp saker på stormöten med 300 i publiken direkt...
Grattis ni som gått in i tredje trimestern eller har hundra dagar kvar!!!
Vår föräldrautbildning börjar 7/4 och är tre gånger.
Kikar in för första gången sedan i lördags och var lite att läsa igen
har varit på landet hos föräldrarna, lämnat hunden där då vi ska till norge senare i veckan. Härligt med lite lantluft som omväxling
Idag bjöd mormor på oannkakslunch - presis lika gott som då man var liten
Hmm det börjar verkligen röra på sig med under 100strecket kvar och tredjetrimesen för att inte tala om alla föräldrakurser. hade tänkt fråga då¨jag var hos MB sist, men glömde av det... Blev lite sur då jag läste att du fått kallelse liten, och att de börjar redan nästa vecka. Vadå noll framförhållning, jag vill gärna veta lite tidigare för att kunna planera.. Tycker att de borde veta lite tidigare än en vecka innan vilka som kommer att ingå i gruppen. Nåväl... Hoppas kunna gå på BB/förlossningsbesöket, känns som det är det viktigaste...
A lie:
Jag tror att de puffade in oss i en tidigare grupp för att vi skulle få gå med folk som bor i närheten av oss.. Först var vi inskrivna i en grupp i t-hälla, men efter att vi sa till Bm att vi skulle flytta så skulle hon byta grupp åt oss..
Du har alltså inte fått någon kallelse än? Konstigt... Fast du borde ju få den snart!
Liten: jo det kan ju vara en förklaring..
tjena junibrudar..
Ännu en månda är förbi och glatt jobbade jag igenom hela dan.. är bara så hungrig....mat..mmm
Grattis alla nya 100darkvar tjejjer.
liten min föräldragrupp börjar inte förrn i maj..
Triump, oj vad sent!
Vi har fått välja när vi skulle gå. de startar en kurs i månaden och vår bm tyckte i mars, men vi valde april för då hinner vi det!
substance
japp det e sent men enda gruppen som passade, var efter 16.00 så att både jag och sambon kan gå efter jobbet....ps jag har bf 25 juni.. så det e inte helt pang på...
tja tjejer!
vi ska också börja gå i maj, tydligen så börjar dom här då för oss i juni.
kanske man får all information tätt på men då hinner man inte glömma nått*s*
börjar ha massa funderingar kring föräldrarledigheten och kan inte bestämma mig, men det lutar åt ett år och sen tar sambon ett par månader. men gisses sen är det ju dagis som ska passa in eller vad det nu blir...ja ni det är inte lätt det här, ska nog gå in till gubben och diksutera lite framtid
god natt på er!!!
100 dar här oxå... Har faktiskt varit med sambon på bio...man ska ju passa på att göra allt sånt nu - sen är det kört..säger alla till mig..Så vi gick och såg "Spanglish"..väldigt trevlig film... En sak som är jobbigt med bio just nu är...KISSNÖDIGHET!!!
Substance: Undrar om vi ska gå på samma "föräldrarutbildning" Vi börjar gå på Åsö den 4/4 och sen två ggr till=) Vilket MVC är du hos??