• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • ucka

Har satt in en magbild nu. jag tycker verkligen inte om att vara med på bild. ser verkligen helt drogad ut... Dessutom så tror jag inte att jag ser så där fläskig ut i verkligheten. Då kanske det är som några har sagt ... Var ska det här sluta? ***Lite deppad***

• substance

AHA!

Missisola!!!! det är samma! jag går på Mamamia karlavägen!!!

Triump! Ja det är sant. Det ska nog hinnas med. Jag slutar jobba på mitt skitextrajobb 27 mars, så vi kunde bara efter det!

• lill linda 82

Ucka: Fin mage du har! Hehe här är en till som alltid ser drogad ut på bild, därför klipper jag bort huvudet på magbilderna i photoshop.. hehe..

Såg att det pratades film. Jag laddade hem "The grudge" o såg på igår då min sambo va på jobbet, trodde jag skulle sk*ta på mig eftersom att alla säger att den ska vara så hemsk. Själv satt jag mer eller mindre o gäspade hela filmen!! Jag vill ha lite mer psykologiska filmer, sånna som lägger sig på näthinnan. Men det är väl så med japanska filmer, dom lägger större vikt på "hoppa högt" scener.

• Liten

lill linda 82:
    Angående "the grudge". Antar att du såg den amerikanska, för japaner satsar definitivt inte på "hoppa högt-scener". Japanerna har ju förfinat den psykologiska skräcken till det yttersta!
    Amerikanerna däremot.. Jäkla hollywood sk*t med "snygga" brudar och BARA "hoppa högt-scener"...
    /Cissi, som älskar japansk film..

• molle76

Hej alla... Vår föräldragrupp börjar inte förrän 3 maj och vi ska gå fyra gånger, vilket innebär att den slutar 24 maj, och jag har bf. 12 juni. Tycker det är lite sent jag, får hoppas man hinner med alla.

Idag har jag lämnat in min hp ansökan. Hoppas, hoppas att jag får det beviljat nu.

• meh

Hej, vill bara önska alla en trevlig dag . Själv ligger jag däckad i soffan med dunderförkylning, men det känns som den är på bättringsvägen.

• lill linda 82

Liten: Såg "the eye" för ett tag sedan, sett den?? Den filmen satsade på samma saker tycker jag. Väldigt snarlik i filmning, musikeffekter o så...

Meh: Krya på dig!

Själv har jag precis tryckt i mig 6 nuggets, strips o currysås + en mcflurry med daim! Kan knappt andas för jag e så mätt!

• Lill Gumman

Jag undrar över en sak.
    Igår hade ja ont i naveln, som en ring runt den och i själva naveln åsså. Varför har ja det. Har märkt att den vänder på sig, hade ett "hål" förut och nu blir hålet mindre och mindre.... men vad e det som gör ont och varför???
    lite smått orolig över det.

Kunde inte smeka lätt med handen över den utan att det gjorde ont... hmmmm.........
    Är i v28.

(skiver på flere ställen)

• Liten

lill linda 82:
    Nope, har inte sett "the eye".. Alldeles för många filmer som jag inte sett, hoppas att man får tid till det snart.

Influensan (om det är den) ger inte med sig.. Är lite orolig att det skulle vara havandeskapsförgiftning, läste att man kan känna sig allmänt sjuk då, och med förhöjt blodtryck och protein i urinen blir man lite nojig. Men jag orkar verkligen inte! Är ruggigt arg på allt just nu, räcker det inte med allt skit jag redan drabbats av?? *gnäller öronen av er*
    Jajja.. Fårprata med Bm när jag kommer dit, på förlossningen sa de bara åt mig att vila och ta det lugnt. Som om inte det är det enda jag gör..

• meh

Lill linda - tack så mycket

Lill Gumman - det är inte så att det gör ont, för att livmoderna växer? Är du orolig tycker jag du ska ringa til BM och fråga. Känns alltid bättre när man fått fråga om det som oroar.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D