• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Go´förmiddag... solen skiner och det är skönt ute... Har varit och simmat - det ENDA nöjet jag har nu känns det som...

Har ont i huvet från och till numer... och nu verkar det som det ska kissa EN gång per TIMME nattetid!!!
    Å vad jag längtar efter att få ligga och föda... få träffa hulliganen som kickar på min stackars blåsa...

Kors i taket - i går efter jag skrivit om att ingen ringer...så ringde älsklingskussen och babbla massor... så skönt...
    Men ska oxå höra av mig till kompisarna ang. träffa dem...innan...

I natt sov jag helskumt och drömde att jag var ute och simma klädsim med läraren jag jobbar med..och när jag kom hem hade sambon tagit av sig ringen och lämnade mig för Volleybollen...den var viktigare(ehh..han spelar typ Korpennivå)...men när jag vakna så kändes det så läskigt att jag klamrade mig fast på sambon när han skulle till jobbet...

*huga* Tänk vad en graviditet kan göra med både skalle och kropp....

• Limpis

Elin N, vi har också plats på BB Sthlm och ska på träffar samma tisdagar. Jag antar att grupperna är stora, men kul att det är samtidigt i alla fall

Hoppas alla har haft en bra helg! Idag känns det inte kul att jobba, solen strålar utanför fönstret!

• Pyret82

Någon mer som "planerat" att ligga på DS/patienthotellet ca: 10juni om allt går som det ska? ;)

• N i n n i e

Limpis: Vad kul, då kanske vi ses!!!

• A lie

Godmorgon Så sitter man här och ska jobba igen då... Undrar hur jag ska få denna dagen att gå ihop.. var bara tvungen att ta sovmorgon till 8.30... Så idag ska jag hinna - förbereda inför kursen jag ska på on-to lär ta ca 4-5h?? Röja undan och packa inför resan (vi åker TIDIGT i morgonbitti eftersom maken ska vara i Växjö kl 12.00) Hinna med hästen som ska motioneras (hur det nu ska gå till idag???) kl 16.30 är det ÄNTLIGEN dax för 45 min vattengympa och 18.30 startar agilityklunbben sina träningar och i kväll är en som tävlarpå SM nivå inbjuden att träna oss Vill verkligen dit och lyssna/titta på de andra om inte annat.... Så detta är min dag.. helst av allt vill jag bara SOVA, sovit dåligt i natt också men inte alls av samma anledning som sist.. nej nu var det fogarna som nog ogillade att jag tränade 2h med hunden (dressyr fast jag satt mest på gräset och trälade med apporteringsbockarna som han inte alls fattar att han ska stoppa i munnen) och gick dit+hem (20min x 2) Kände att min rygg verkligen skrek att jag skulle ligga på mage, men hur lätt är det?? Lyckades tillslut pallra upp med täcken och kuddar så jag låg någolunda bekvämt på vänstersidan och så kom MIML och masserade ryggen i 45 min innan det gick att somna (är skyldig honom ett par massager i gengäld för detta skulle jag tro) Efter det har jag vaknat varje gång jag vänt ig och fått inleta rätt position igen + två ggr till tjata på maken om att få massage, men då räkte det i varjefall med några minuter... Hur ska man klara av en förlossning då man ligger i sängen och tjuter för "lite" foglossning - nej får nog bli kryckor och rullstol för mig med, börnen har du något att låna ut

Ska gå och bråka på maken om en ny magbild medan jag funderar i vilken ände jag ska börja...

• triump

Missisola duktiga duuuuu.... jag har vaknat och . .. ja, jag är här på FL....men det blir nog dagens projekt, liten tur i en bassäng..hmm badkaret ligger bra till för ett simpass..

ljuger om jag säger att jag inte gjort någonting. - har pratat med bm, som tycks ha datahaveri.. skall rinda in strax igen, har tänkt att boka läkartid för ev fortsatt sjukskrivning på heltid. Detta enligt sjukgjymnst rekomendationer.

• triump

här skall ringas och inte rindas..- kan inte stava längre

• Missisola

Triump: Har du stort badkar*ler*??

• A lie

Så.. nu finns det bilder både på magen och babygymet i mitt galleri, gissa gärna på magen om ni vågar

• triump

Nu har telefonen gott varm här hos oss, jobbet, bokat tid hos dr etc...nu när det är fixat kan jag focusera på vad jag skall tillbringa den här veckan till.. tur att man är fritidspedagog, så man har lite erfarenhet om hur man aktiverar....ps hade dock ingen sportlig inriktning i utbildningen.

Missisola japp.. man får iallafall plats i badkaret och, vicka på tåna räknas väl som gympa.....

Alie vilket fint babygym du har, har du gjort det själv??? om jag så hur får man till bågarna??

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D