• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • pthegirl

Liten: Han måste ju kunna bli bortbokad vid de tillfällerna.
    Han kan ju iallafall ringa facket & få lite råd om hur han kan göra & vad han har rätt till. Jag har själv jobbat i branchen & de kan/får inte behandla honom hur som helst.

• Marstös

meh o lill linda: Tack för tipsen mot halsbränna. Bäst att köpa hem Gaviscon o bubbelvatten. Samarin har vi redan hemma.

• meh

Marstös - det var så lite så . Gaviscon var det min BM som sa att jag skulle köpa och den hjälper bättre än samarin, för mig i alla fall.

• Missisola

I dag ringde de från Feelgood - stod ju på deras väntelista och i morgon 1230 ska jag får träffa en Sjukgymnast*glad*.... behövde bara vänta en vecka...=)!!!! Se vad hon säger om lilla mig..

Har ni skickat in pappren till FK från era lönekontor..de som FK ska
    ha som underlag när de räknar ut FP för er?
    Jag har nu i fyllt från Jobbet och extrajobbet... men undrar hur lång tid det tar innan man får besked...Hittills har allt gått fort!

• Kvirre

Krya på er ni som är sjuka eller lider av div. krämpor.

Har fått ett paket blöjor, "newborn", av en kompis vars son inte behöver dem. Hjälp vad små!

• Mowglie

Hej tjejer! har inte orkat läsa igenom allt men såg att det pratades om halsbränna och då har jag fått tipset att dricka rött hallonte och de ska hjälpa mot halsbränna och illamående, och för min del så har jag inte haft någon halsbränna men illamående och det har blivit till min förvåning klart mycket bättre, och då tar jag en kopp innan jag ska sova och en kopp direkt på morronen innan jag kliver upp, ja det är min underbara man som kommer in med en kopp på morgonen så jag sover inte i köket
    Och sedan har jag ett tips till alla som lider av foglossning som jag gör, jag va på Babyland (Uppsala) och köpte en vetekudde som man fäster runt midjan, mage,rygg var du vill, kanon skönt och jag sov med det på och kännde en helt annan avslappning, men tyvär så har jag fortfarande ont men jag tror att jag fick iallafall sova ett par timmar länger inatt!

Hoppas att ni har det bra, kramis till er alla!

!!!!!!!!!

• lill linda 82

Gomorron tjejjer! Trist, grått väder här i Östersund idag....

Missisola: Skönt för dig att komma till en sjukgymnast. Hoppas att dom kan hjälpa dig.
    Jag slipper gå till sjukgymnasten mer, hon ansåg att hon inte kunde hjälpa mig...Är bara vila, massage o värme som hjälper de dagar jag har som ondast. Både hon o bm sitter o hoppas på att det ska bli bättre för mig då barnet e lite tyngre o glider ner i bäckenet, finns en 50/50s chans att jag slipper ha ont o gå som en gammal gumma då..!

Mowglie: Rött hallonte, köper man det på hälsokost eller??? Det ska jag minsann testa!

• mon

Vad ska vi ta oss till med vår lilla sätesbebis? tycker att pyret får ta och vända på sig nu, men några stora rörelser har det då inte varit på snart två veckor!!

• lill linda 82

mon: Hur vet ni att hon ligger sätes?? Extra UL?

• Lena A

100 dagar kvar idag! Tiden kryper ju fram! Fler som längtar tull juni? Kram

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D