• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

Bonanza - det är fullt tillåtet att gråta när allt känns jobbigt. Hoppas att du kan studera idag ändå. Håller tummarna för dig i morgon.

• vonkis

molle, fick också kontakta dem på fk, men de ville bara kolla upp en grej som var lite otydlig i de papper som jag skickat in, så ajg tror det inte ska vara någon fara lycka till!

• molle76

Nej, det är säkert inte nåt att oroa sig för. men....blir så nervöös. Ringde men hon jag skulle prata med var inte där idag. Så jag får snällt vänta tills imorron.

• Sulfur76

Ojj vad alla är flitiga här inne, är man inte inne på ett par timmar så är det ett par sidor att gå igenom. Jag har oxå haft en rejäl mensvärk inatt som gått ut i ryggen och ner i vänstra benet, men säkert bara livmodern som håller på att förbereda sig. Däremot finns det någon här inne som haft/fått rejäla problem med carpaltunnelsymtom i v 34-35? Hinner man med en operation då eller är det för sent?

• molle76

Håller med dig sulfur....Man har inte en chans i världen att läsa igen när man har varit borta ett tag. Särskilt inte med ett taskigt modem som jag har..så nu tjejer...nu loggar jag ut...så försök ta det lite lugnt i e.m. . Nää..skojjar bara, skriv på bara. Det är kul med en aktiv tråd...

• Liten

Hej tjejer!
    Allt är bra med mig och bebis, men jag blev kvar bra länge på förlossningen igår.. Kom hem någon gång runt halv ett och var då alldeles för trött och skakis för att skriva något..
    Bebis ligger redo att födas, så långt ner det bara går att komma, h*n ligger och pressar med huvudet på livmodertappen. Men jag har inte öppnat mig något mer och livmodertappen var oförändrad, så så länge jag tar bricanyl så ska det inte vara någon fara, sa de!
    De kallade det falska värkar och sa att man kan ha jätteont, t.o.m. som riktiga värkar, utan att det händer något. Men eftersom bebis låg så pass långt ner blev de lite oroliga.. Men som sagt, nu är jag beväpnad med bricanyl upp över öronen och beordrad vila, så nu ska det vara lugnt!

Men fy vad dåligt jag mår av bricanylen.. Skakar som ett asplöv och får hjärtklappning så att jag nästan tror att jag är på väg att dö.. Obehagligt!

Tack för omtanken! Kändes väldigt bra att komma upp nu och läsa det ni skrivit!

• triump

Liten vad skönt att allt är bra. vad spännande att bebis gjort sig redo för förlossning och allt. och se nu till att vila ordentligt

• triump

molle säkert ingen , fk vill nog bara fråga något.

Vonkis skönt att värdena var bra.

vilket underbart väder det är här i stockholm idag, jag känner vittring av sommaren. och tur att värmen kommer för snart att det så jobbigt att sätta på sig skor.. och vill helst bara tassa omkring i sandaler.

• ursul

Nu har viu varit hos läkaren igen. Pyret växer ganska bra, har minskat från -9 % till -12% så vi ska tillbaka om tre veckor och kolla igen för säkerhetsskull. Väger just nu:1946 g endast 400 g mindre än storesyrran gjorde då hon föddes!

• ursul

Liten: Vad skönt att allt var bra med er!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D