• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

Åhh...vad jag längtar till dom där mysiga promenaderna i solen med barnvagnen och Pyret . Håller med dig Vonkis att det ska bli så mysigt

• Nova76

Vonkis: ooohh, jag tack gör det!

Ang. bäbisar och gravida magar... vi måste ha en jättebabyboom i Sverige i år. Tycker jag bara ser gravida och nyfödda över allt.... o vill oxå träffa mitt lilla knyte snnnnarttt!!!!

• Bonanza

Blä, jag mår illa! Jag har nyss kommit hem från mitt bm-besök. Huvudet är neråt och rörligt, sf-mått 34 i v. 33, jag har bra värden och allt är bra. Så ska hon skicka min journal till spec. mödravården också så att jag kan få komma dit och prata om min svåra foglossning.

Och självklart så började jag gråta när vi pratade om hur ont jag har. *pinsamt*

Idag måste jag verkligen plugga, jag har tenta imorgon. :-{

• vonkis

bonanza, klart man får gåta lite när man är hos bm. har man så ont och man är trött och lite less på allt så är det ju så lätt att tårarna börjar rinna när någon frågar hur det är....
    har ju haft turen att må så bra så jag hoppas att det fortsätter så.

läste just om de sista fyra veckorna nu här på fl och gu vad jag längtar!!!!
    tänk att koma till b i v.38 då ka man ju nästan ta på den lilla tid so är kvar jag skulle också vilja att lillkillen dyker fram i v.39...passar så bra för då får mossan en bra 50 års present

• Missisola

Nu har jag gjort mitt jobb för i dag.... jobbar fr 7 -full rulle med barnen och invänja 6åringarna i skolan...De är ju såååå söta när de sitter där i bänkarna!!!

Har oxå lite molande - som mensvärk--- skumt, vad har vi nu för åkomma

Oxå nyfiken på hur det gått för Liten!

Vonkis - bra att det blitt bättre och att BM håller koll på dig*s*

Nu ska jag stappla i väg till tuben....

• Pyret82

Jag har fortfarande "mensvärk"...
    - Hoppas VERKLIGEN att bebissen stannar iaf 4veckor till?! =/

• vonkis

kan man ha mensvärk i benen?? för den ända värken jag känner är i mina stackars elefant ben och klumpfötter*suck*
    går så försvann mina båda fotknälar totalt*s* dom kom tillbaka i morse efter en natts sängliggande men är på väg bort igen efter några timmar på jobbet....undrar om man kommer se skillnad på mina lår och vader eller om de ocså växer ihop snart*s*

• molle76

Gomorron
    Fick precis brev från fk. de vill att jag kontaktar de ang. min hp. Vad kan det vara?? Nu blir jag nervös...

• lill linda 82

molle76: troligen är det nån uppgift som inte riktigt stämmer som dom vill kolla upp, så var det för mig då jag skulle få min sjukskrivning igenom.

vonkis: har oxå elefantfötter.. jag har inga vrister längre, benen är helt raka...o jag kan inte få på mig skorna längre. Inte ens spreta med tårna.. Ser inte klok ut! Händerna ser ut som bäbishänder...knubbiga med gropar där knogarna är..

• meh

molle - säkert bara något dom måste kolla upp, någon uppgift som fattas.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D