• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Triump - skulle du oxå till Sös på onsdag???*undrar*

Jag längtar ff efter TIPTOP!!!!

Morgonpigg...used to be..men hade min öppning i dag - slutade 11=)

• triump

Missisola japp. på onsdag blir det till att inhämta lite kunskap...och veckan därefter skall vi börja i föräldragrupp...

• Missisola

Triump: Va nice m föräldrargrupp - spec. för den blivande pappan -för det är han som saknar info mest eller hur*blink*
    Du har ju snappat upp saker och info. på div. ställen redan -erkänn !

• A lie

Så.. då är man tillbaka från kurser, reseeällis åt maken samt en tur till Ullared... Är väl ingen idé att försöaka läsa ikapp här i tråden eller?? Någon som kan uppdatera mig, är det nå´t viktigt som hänt sedan i måndags kväll???

• ickelpicka

Här händer det väl bara viktiga saker hela tiden?!?

• ickelpicka

Va, har ni inte vaknat än? Vad är detta!?!?
    Godmorgon sjusovare!

• triump

godmorgon tjejjer.

Missisola: erkänner har smygpluggat lite och klart att föräldrakursen riktar sig till den blivande pappan.

A lie massor av viktigt har skett sen sisst

• triump

ickelpicka klart man har vaknat...

• Mowglie

Här har vi en till som faktiskt är vaken!

Vad tycker ni om föräldrarkursen? visst den riktar sig mot pappan heltklart, och det kan jag tycka är bra, men annars så har nog inte denna kurs givit mig så mycket förrutom en mysig stund tillsammans med min man

I morron är det sista April och här i Uppsala är det en enormt stor grej med alla studenter och "vanligt" folk Men det tråkiga för mig är att jag inte kan vara med och fira som vanligt och det svider vill jag säga!!! har nog aldrig missat en sista April! Ska nog iallafall åka till en kompis på morronen på champangefrukosten men får väl åka hem sedan för att vara nere på stan bland alla fyllon med kryckor och höggravid är nog ingen hit! Men min granne är så gullig och förstår min förtvivlan så hon har fixat en liten grillfest på gården som hon vill att jag ska vara med på, så jag har väl lite att se fram é mot

• lill linda 82

Här är en till som är vaken!

Min kropp måste ju fått nåt för sig nåt konstigt, har ju varit ganska lugnt med sammandragningar ett bra tag, bara varit nån då o då. Men igår och nu på morgonen har magen tränat konstant hela tiden. Snacka om att det är mer styrka i dom nu jämnfört dom sammandragningar man hade runt v20. Hinner inte mer än ställa mig på benen så börjar det spänna o molna, men händer ingenting då jag sitter ner.

Jaja... på em idag ska jag ner på stan o hämta ut mina nya glasögon som jag beställde förra veckan.. Skoj! O sen ska jag ta o köpa ett guldhalsband som jag kan ha förlovningsringen på, känner mig så naken utan den!! O kanske inviga våren med en mjukglass... Mumma!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D