*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Jag har också gått upp 9.5 kg sen inskrivningen.................. men det känns inte såå farligt som ni verkar tycka att det är!!!
Men det är klart, fortsätter det i den här takten så ( 6.5 kg på fyra veckor) då är det väl liggande som gäller sista månaden för att man inte orkar mer i ryggen
men tjejjer skicka fram gröngräset nu.... vil ha solsken blommor och allt som hör vårentill.
Idag har jag uppdaterat mitt galleri med en ny magbild. Kanske börjar det synas en liten skillnad nu
meh: jajjemen...skillnad från förra bilden juh..
Har ökat från 48kg (inskrivningen) till 60 kg..
Hehe upptäckte igår att jag fått 4 bristningar på höger skinka...INTE fint kan jag lova! Men ähh, vad gör man inte för en liten snutt!
Lill linda - är osäker på om det är mammabyxorna som gör att det ser ut att vara skillnad, men är inte säker. Intalar mig själv att det inte är det
Hej! Har ökat 7.5 kg. Känns bara bra. Är mer orolig över att få i mig för mycket socker än för att gå upp i vikt. Är sååå sötsugen!
meh: mammakläder överhuvudtaget framhäver formerna på kroppen, det är det som är så skönt me dom tycker jag!
Kommer nog ha svårt att skilja mig från dom sen.. hehe
Lill linda- ja, de är otroligt bekväma att ha på sig. Trodde inte det, men känner vilken skillnad det är nu när jag har börjat använda dom.
Ida2 - är nog ingen fara med sockernivån, bara man håller sig till vettig kost i övrigt
. Själv är jag tokig i all sorts snacks, särskilt ostbågar. Kanske kommer det ut en liten ostbåge
idag kom mamma för att vi skulle gå på en promenad nu efter jobbet och så såg hon hur jag kämpa med skorna och att jag hade nästan försmåbyxer på mig*haha*
så hon fick iväg mig på en shoppingtur för införskaffa ett par större mammabyxor och en tröja och så tyckte hon jag behövde ett par bättre gympadojjor om jag ks akunna röra mig snart!!!
snacka om att morsan fick ryck och så betala hon hela paketet och jag bara stod och gapa!
har liksom inte haft så jätte sug senaste veckorna på att köpa STÖRRE kläder än det ajg redan köpt men tydligen var det dags för det som det såg ut på henne...kul att man växer*s*
Åhh..
Min mamma ringde idag och förhörde mig om vilka färger vi gillar.. Hon skulle tydligen iväg och köpa garn efter jobbet, så lillskrutten kommer snart att vara några kvälls-koftor rikare...
Är såå avundsjuk på henne, att HON får börja förbereda sig och fixa och dona, medans JAG inte ens kan börja förrens om 3 veckor.. Jajja, en mormor måste väl också få boa..