• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • ucka

Limpis mfl. Min buffar överallt!!! det är en riktig vilding. Emma låg och sparkade på samma ställe från april till juli, det var inte så lustigt det heller...

• lill linda 82

Min bäs ligger som en ostkrok, o sparkar oftast åt vänstersida. Sparkarna kommer strax under revbenen på sidan, rakt upp från höften. Obekvämt, känns ibland som att h*n rispar nånting mot insidan av revbenen då jag ligger ner på sidan. Blir såndär läskig känsla i kroppen att jag rycker till... min sambo tycker det är jätte skoj då jag tjuter -AJ o sprattlar till som om jag fått en stöt..
    Börjar bli mer o mer svepande rörelser om dagarna som slutar med att magen durrar till... precis som om bäbisen håller på att somna o rycker till...
    Tycker det känns tydligt om det är en fot eller om det är nåt spetsigt, tex armbåge. Är i v27 nu.

• vonkis

hur kan man känna var alla kroppsdelar är?
    min sparkar oftast på höger sida och när jag ligger ner på kvällarna kan jag märka att det är den vänstra sidan som står upp lite mer vid navel.
    kanske är aå att han ligger där och har fötterna på höger sida

jag har gått upp 9 kg och går nog stadigt uppåt tyvärr för jag har fått värsta godis och glassnojjan
    går inte en dag utan att jag får apstinens!!
    är bara i v.26 så jag undrar hur detta ska sluta..
    men detär ju skönt att man mår bra iallfall!

• Hildur

Jag upptäckte precis hur gott det är med nutellakräm på digestivekex... på tal om vikten alltså
    Hur ska man kunna motstå när man har nåt att skylla på... "jag måste bara ha ett till"

• ickelpicka

jag har upptäckt hur gott det är med daim. och att det är det flera gånger per dag. också farligt.

• lill linda 82

cocos chokladkaka.... Mums!

• Mowglie

Lill linda & Meh : hallonte köpte jag i en vanlig te affär dar de säljer på lösvikt, komihåg att det ska vara rött hallonte, det finns nämligen vanligt svart te oxå som är med hallon men det har inte samma lungnande effekt!

Vonkis: jag hakar på dig, jag har oxå gått upp ca 8-9 kg, vågar inte väga mig längre, men vad ska man göra när man mer eller minder är handikappad och inte kan röra på sig som man är van med. godis skulle jag kunna leva på nu! Men jag har köpt på lösvikt sådana som påminner om nonstop eller smartis så blir det inte att jag äter lika mycket, jag va inne i en glass period men efter att jag började må så illa igen så har jag inte blivigt lika sugen, men jag tror att det kan vara på vär tillbaka för igår köptejag en glass och smacka i mig fast det va -9* ha,ha min man trodde att jag va sjuk!

Tjejer, hoppas att ni har haft en bra dag!
    Kram

• triump

mmm vill ha choklad. . oj vikten ökar i ett stadigt tempo säkert 7 kg sen inskrivningen. för nu har hungern satt igång rejält...

• Kvirre

Jag hade gått upp 7,5 kg i v 27.

Har ingen aning hur bebisen ligger. Om den inte sparkar känner jag den inte. Antar bara att fötterna är där det sparkar hårdast för tillfället.

Jaa, sötsaker är gott!

• N i n n i e

Mina laster just nu: Mums-mums, Mc Donalds glass med chokladsås, Coca Cola...

Tror att jag har gått upp 4 kg, känns OK...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D