*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Haha! Jaa.. Jag får väl det. Men han gillar ju inte godis! Får beskriva maten för honom.. Han ÄLSKAR mat!
Och här hemma har det inte blivit någon mat på bra länge, för jag spyr av matos...
Hoho, roligt att få vara väckarklocka
Påsk är kul. Jag gillar särskilt påskmust och såna dragégodisägg som är krispiga utanpå och sega inuti. Allt redan införskaffat och redo att förtäras.
Vad gör man annars på påsk? Tja, äter ägg och leker jesus?
hihaaaa ickelpicka hur leker man jesus??
ps ickelpicka - påsken är i modern tid nog mer känd för påskhäxor som flyger till blåkulla....barnen klär ut sig och knackar dörr för lite godis...
Åh! Längtar tills Bebis ska vara påskhäxa...
mmmm tänk er en liten påskhare....
Lill linda - tack för länken, ska bli bra att läsa om alla tips mot kramp i vaden. Allt är värt att prova
Påsken ska jag och min man åka ner till min mormor och överraska henne. Kommer inte ringa och tala om att vi är på väg, förrän vi bara har ca 1 timme kvar att åka
Ojojoj, påskstämning härinne
Älskar påskmust, kokta ägg, skinka, nykokt potatis och skinka i vanliga fall, och nu när ni pratar påskmat kan man ju nästan inte vänta... Hihi. Och de där påskäggen är ju inte så dumma de heller. Tänk nästa år (eller kanske snarare om två år...), då har vi förhoppningsvis ytterligare en familjemedlem att glädja med ett ägg
Usch och fy....är så deppig och på dåligt humör! Känner mig fullständigt slut och vet inte hur jag ska orka med min vardag.
Maken skulle prompt åka och hämta nya fåtöljen på affären idag...trots att jag påpekade att kartongen aldrig går in i bilen och att vi inte hade någon som kunde hjälpa oss bära upp den.
Väl där så går kartongen naturligtvis inte in i bilen...så det var bara att öppna kartongen och plocka in delarna....men...som sagt...maken orkade inte lyfta in själv...*vad var det jag sa*. Vi fick be en man som passerade att hjälpa oss.
Sedan var det bara att börja ringa föräldrarna på alla tänkbara telefoner...får till slut tag på de....när de sitter och äter middag på en restaurang nere på stan...de lovar att komma förbi så fort de ätit klart. De dök upp efter en halvtimme och försäkrade att det inte gjorde något.
Så...nu har maken åkt i väg till innebandyn och jag sitter här rosenrasande. Både för att han aldrig kan planera/förutse något samt han även förstörde mina föräldrars kväll... Har så ont i fogarna/rygg i dag att jag knappt tagit mig ur sängen/fram över huvudtaget, har varit tvungen att ha skenorna hela dagen pga smärta...har smärtsamma sammandragningar igen...och deppig som tusan...
Hoppas att ni har mått bättre/haft en bättre dag! Behöver lite uppmuntran tror jag...skulle helst vilja gå i ide och vakna i morgon eftermiddag till strålande sol, en glad och PLANERANDE make och helg att pyssla klart i lägenheten...och att allt skolarbete har gjort sig självt och att jag lärt mig allting utantill!
KramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKram