*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Mowglie: Hehe jaa klart att man ska vara positiv!
Ang att vara sjukskriven så gör jag inte mkt alls om dagarna. Gör inköpslistor, surfar, laddar hem filmer o ser på, städar så mkt som jag orkar o kan, tvättar kläder (men hänga dom får min sambo göra) o bakar mjuka kakor o bullar o lägger i frysen. Sen åker jag o hälsar på
på jobbet varannan vecka.
Molle76: Jag ska beställa en knorr nizza från kidsroom idag hade jag tänkt. Blir den gröna modellen (army) för våran del, vilken har ni valt?
Meh: Har oxå sånna sendrag...skrev en tråd om det för ett tag sedan. Funkar bra med massage på vaderna innan läggdags för min del.
www.familjeliv.se/Forum-2-12/m2336402.html
Sitter på jobbet som en seg deghög o huvudet är tvärfullt med kola. Med andra ord: får inget gjort överhuvudtaget.
Halkade med på ett bananskal till John Fogerty i Göteborg igår o vart inte hemma före kvart i två. En kille på mitt gamla jobb blev sjuk o så fick jag följa med gratis
Tur att han spelade nästan bara CCR-låtar, annars hade jag varit helt lost. Det var faktiskt riktigt bra, men idag är det som sagt inte mycket som fungerar. Ännu ett bevis på att det inte bara är alkoholen som gör att man blir bakis da'n efter.
Halsbrännan kommer o går, inte jätteilla än som tur är. Fungerar fint med bubbelvatten än så länge. (Tackar än en gång för tipset)
GÄÄÄÄÄSP
GÄÄÄÄsP även här trots att gårdagen gav en stor dos av vila..har bara kommit ur formen lite,. trött och seg.. tiden står helt still!! helt enkelt
.. kom på något uppiggande tjejer..
Hörde jag nån som sade uppiggande??
media.euniverse.com/funpages/cms_content/2461/flyin_egg_fight.swf
lill linda 82: Vi beställde den svartgrå vagnen, med en beige rand. Färg nr. 200 tror jag att det var. Ska hämta den den 1 juni!!
ickelpicka
vaknade till rejält
Fasen oxå, men nog väckte du mig ickelpicka.
japp och visst fick den tankarna att fara till påsken...mysigt om ca två veckor är det alltså dags för att fira lite påsk........innan dess storstäd och kort som skall skickas iväg...ev lite blomster arrangemang...(ett tidsfödriv
och vips e vi närmare juni).
Vad har ni för planer till påsken? och firar man den egentligen??
På påsk äter vi påskmiddag hemma hos min morfar och mormor. Det är jag, mina syskon, våra föräldrar, morbror m. fru och så mormor och mrofar förstås..
Precis som på jul..
Skillnaden är att allt är gult och glatt och fjädrigt (nytt ord?
) och att vi får påskpresenter istället för julklappar.. Och så påskägg förtsås!
Försöker få med mig sambon iår, men jag tro att han är rädd för min familj..
Liten du får locka sambon med påskägg...
Även våran familj har till vana att äta påskmiddag ihop. och mamma har i urminnestider gett påskägg till alla..
förstå hur svårt!!- det kommer att bli att hålla sig borta från godis framöver.. massor med inbjudande påskgodis vid varje affär..mmmmm