*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Limpis: nae det var nog mest i början jag nojjade över vikten , men nu 20 kg senare frågar alla vart de 20 kg sitter...?? Oki man är ju lite "större" men jag undrar oxå var de 20 pannorna är???
Sen ser jag det som en morot att få bort kilona..Älskar ju att träna
så..och jag har varit lite förgrymmad över att jag inte kunnat utföra den träning jag velat..Så just nu är jag inte det minsta orolig
japp sös idag.-) spännande och Tip Top mumms, kommer nog inte kunna vänta.
skall träffa bm denna vecka, och skall nog passa på att väga mig där. som tur är har sambon, även han ökat lite i vikt. så vi får nog göra en gemensam insats i sommar.. mycket långpromenader med plutten.
Triump: Min sambo har inte lagt på sig ett gram..han som lever på pizza och sånt... Mager krake*hehe*... Han är sympatigravid på andra plan i stället!!
Skönt att höra, Missisola. Jag tycker också att de fem första kilona var mycket värre (de som bara såg ut som mysig trivselvikt
) än de som kommit nu i slutet. Och så är jag väldigt positiv till den "nytändning" som jag fått till träning under det här uppehållet. Längtar verkligen till löpspår och gym - fast jag är lat av naturen
Och precis som Triump säger, det lär ju bli en hel del promenixer också...
hmmmmmmmmm funderar just hur de har löst toa dilemmat på sös. alla lär ju köa efter föreläsningen...
här fikas det dagarna i ända, så vi har ökat en del i vikt
. hihii tror dock att jag numera väger mer än sambon,,..
Jag ska införskaffa en bröstpump ialf... enligt min brors sambo, var det absolut nödvändigaste saken att ha hemma, för det är när man minst anar det man behöver den. Hon åkte på mjölkstockning diverse saker bara för att hon inte köpte det när dom fick första barnet. (dom har 3 barn)
Sen, termometer ska jag köpa en vanlig rumptemp, fast det funkar ju lika bra att använda en vanlig o lägga under armen. Så gör vi på jobbet, med den lillkillen jag jobbar med.
Jag väger mer än sambon... har precis gått om han;) - men han har ingen Drutt i sin mage som kräver sitt*ler*
Åh nej..toaköer..*vill inte*
På utbildningen vi gick på Åsö hade de typ 3 toaletter och det var säkert 100 par...Eum!!! Och det hjälper ju inte att kissa när man går fårn jobbet..för väl framme är det dax igen!
Min sambo är boxare och har därför väldigt bra koll på olika viktklasser. Han tycker att det är mycket (!!) skojigt att han och jag strax tillhör samma invägningsgrupp
Jag har gåt upp +8kg ca... landar väl på +10kg totalt kanske...
Ser det också som en morot att träna i sommar... =) Power-walk med vagnen och sen börjar ju friskiss&svettis i augusti igen.. wiiihu!!
/ Veira 5, snart 4veckor kvar... ;)
Ang inköp:
jag har ännu inte inhandlat varesig blöjor, hygien artiklar, nappflaska, bröstinlägg etc...och heller inga leksaker. det finns ju så mycket och jag tycker ärligt talat att det är svårt att urskilja vad som är nödvändigt att ha. hur har ni gjort? Ang bröstpump hur vet man vilken man skall ha???
ja och inte har jag hämtat ut boxen heller.......
Missisola mmm toaköer är inget kul.
Ang träning planerar jag att förnya mitt årskort, känner också att man vill komma igång. men det är ju svårt att veta vad man drabbas av för nya "ammnings period hormoner" kanske blir en sengångare, när pluttisen kommer,,..