*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Nova76: Jag kommer nog också att ha några kg att få jobba bort skulle jag tro, så det blir väll raska promenader med vagnen i sommar
Skönt att det finns fler som funderar som jag!
Liten: Jag vill också vara som min mamma, alltid ställa upp på alla sätt som går! Vill att mina barn alltid ska känna att de kan komma till mig!
Som du säger blir jag som min far så hänger jag med till Sibirien! Eller nästan värre som min svärmor mot ev svärdöttrar/svärsöner då vet i faan...
Liten: Vad sägs om att jag tar hand om de grejorna du inte vill ha och du tar över de grejor vi har som vi inte vill ha... Sedan kan vi "råka" slarva bort dem.
Oh ja. Hoppas det blir en riktig kanon sommar. Då är det roligare att vara ute och man blir nog mer peppad att hålla igång och få figuren tillbaka när man ser alla smala tjejer i fina sommarkläder. Och så fort jag kan ska jag börja träna så att mina rygg- & magmuskler blir starkare. Något jag lovat mig själv för jag har så ont i ryggen. Vill ju gärna ha ett syskon om några år till knytet och vill inte gå och ha ont i ryggen den graviditeten oxå.
Oh vad jag längtar efter mitt lilla knyte!!!
Lena A: Exakt! Som tur är har jag sluppit min pappa större delen av min uppväxt, det är mest nu som han vill vara en del, av mitt liv igen..
Signatur: Haha, låter bra...
Men hur tusan "råkar" man slarva bort en hel jäkla barnvagn?!
Oj, då! Nu har min efterlängtade åska äntligen anlänt, så nu måste jag gå offline!
Vi hörs imorgon!
Liten: Exempel... ups, dem blev visst stulen.
Här är en till som längtar efter att få träffa lilla bebisen som för det mesta har ett gympa pass i magen nu för tiden
Kan ibland göra riktigt ont när den bökar på där inne!
Åska? Vardå??
Fy, vad hemskt med åska! Jag verkligen hatar när det åskar vill helst sitta i bilen så jag undrar hur det ska gå när jag har en lite bebis jag måste ta hand om än fast det åskar och blixtrar.