• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • vonkis

så har man sovit i två timmar då:-/
    försökte hålla mig vaken idag så jag ksnke kunde lägga mig vid nio och somna extra tidigt, men icke sa nicke kl fem så höll jag inte på att kunna hålla ögonen öppna och var tvungen att lägga mig ner, somna på 10 röda och vakan nu för en kvart sen*s*
    snacka om trötter!!! men jag jobba rju nästan hea dagarn aså jag får väll räkna med att jag behöver sömnen...ska till bm i morgon igen och hoppas allt ser bra ut, även blodtrycket som spöka förra veckan.

ja ha vad skall man äta till middag idag då när gubben är på fotboll och roar sig??!! kasnke ska vara nyttig och äta blodpuddigt nä skulle hällre vilja ha en stor pizza!

• Signatur

Usch, nu får jag lite ont i magen. Har monterat ihop spjälsängen vi fick av svärföräldrarna och den är helt enkelt inte säker (70-tals säng). Så nu är jag jätteorolig för att de ska bli ledsna om vi köper en annan. *ont i magen* Dessutom är de bortresta (utomlands) ganska länge, så vi kan inte prata med dem om det heller.

• vonkis

signatur, jag tor ni ska tänka på säkerheten och det kommer dom förstå.
    säg att den kändes rangligoch att det nog blir bäst om ni köper en ny...det borde dom ju förstå att ni tänker på barnets bästa

såg ni på kanal 2 alldeles nyss?? det var på ett sjukhus och man fick se en födelse jätte mysigt och tårarna spruta på mig*s*

• Missisola

Har varit på bio!!! med två av mina bästa kompisar*glad*
    Och jag orkade ...fick skjuts hem - vilka godingar de är...
    Man får ta tillvara på de små guldstunderna med vännerna nu innan... men de är så gulliga och verkar se fram emot när vår Drutt kommer...

Ser nu att fingrarna ser ut som korvar och den ömmar..ajaj...

I morgon föreläsning på Sös...sen är man fit for delivery*hehe*

Ps Vi såg Hitch - lagom trevlig rulle m Will Smith

• lill linda 82

Gomorron! Inte vanligt att det är tomt på tråden såhär på morgonen o allt..
    Nu är det snart helg igen...Wooohoo!

• meh

God morgon

Håller med mig Lill linda, det brukar vara tidig aktivitet i tråden. Kanske har försovit sig allihop

• Pyret82

Halvdag på jobbet idag och sen låååång helg.
    Ska inhandla nyttigheter till bebben i helgen... Wiiihu! =)

• lill linda 82

Pyret82: mys o köpa saker till bebben, själv har jag ju handlat allt redan...lite trist. :/ fast ganska skönt att ha allt gjort oxå..

• Pyret82

lilllinda-->
    Japp.. vi har en del kvar.. lite hygienartiklar, ikea-grejs å sånt... =)
    Skoj å shoppa!! =) Sen ska vi nog hämta ut vagnen i helgen också.. Wiiiihu!

• Limpis

Pyret, jag också. Halvdag idag och kompledig på fredag så nu väntar viiiila!! Igår beställde jag madrass till spjälisen, skötväska till vagnen, skötbord och bröstpump från Babyland. De plockar ihop och vi behöver bara hämta ut. Hurra, det går framåt! Ha en bra dag alla stor-magar!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D