• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Triump: Vad var ingen idé??? Man kommer ju bli typ kallad när bebben är född, men skönt att ha det gjort!!!

• molle76

saharsa: Vi ska se förlossningsfilmen nästa vecka tror jag att det var. Var den bra? eller var det en sån där skräckupplevelse?

• triump

missisola så hadde de uttryckt sig till Vonkis. att det inte gick att registrera innan bebisen kommit... men det är ju bl a för att undvika komma dit sen som man gör det i förväg.. vi skall ta tag i det i förväg. bara tanterna på stadsdelskontoret behagar svara..

• ursul

lill linda: Jag har också mitt BF i maj och UL BF i juni

• lill linda 82

triump: det stämmer, vi föräldrar skriver på i förväg o sen när bäbis är född ringer pappan in dit igen och berättar vad bäbis ska heta, vikt o längd, sen skriver dom på den o skickar iväg en kopia till ett annat ställe. Men det underlättar ju att göra det i förväg för då slipper man ta med lillkotten till kontoret. Dom lägger bara papperna på hög tills bäbis är född dvs.

• lill linda 82

ursul: Verkar vara fler som inte riktigt kommer överens med UL-maskinen. *s* Vad har du för datum att gå efter då??

• ursul

28: onde så det är ett atg kvar ändå, men så kom deottern i v.38 så isåfall är det ju inte så jättelänge kvar...

Nja vårt UL har de istortsett erkänt att det är fel eftersom pyret hade avvikande huvudform och då får man ett senare datum, så helt att lita på är ju inte UL

• lill linda 82

ursul: avvikande huvudform?? lät lite läskigt det där... men det har gått till sig eller?

• Missisola

Ja jag kommer ju vara flexibel och kunna typ alla dagar snart så... och tanterna kan inte vara på mötet JÄMT!!!

Va seg jag är... undrar om vädret gör sitt=(... borde jaga TipTop..men inget glassväder...

Vi har blitt inbjudna på dop..12 juni..eum..Två dagar innan BF. I Vallentuna dessutom..halvvägs till månen(ingen bil)
    Vad tror ni om det?

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D