• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

godmorgon tjejjer. har vart uppe ett tag trots allt. tog tag i disken så det blir lite helgtrevligt..och dessutom kan man nu sitta här med lite gott samvete.

vad förbi på NK igår, vilka priser på babykläder.. typ 500 för en bluberry dress.. huh..

• Missisola

Snart ledig!!! i 4 dagar!!!*längtar*

Egoaktuellt:

Ny vecka - ny magbild v. 35*gulpa*

Har precis ätit en Tip Top*slurp*

Rev ner hela rullgardinen när jag skulle dra upp den - och där står man med en rullgardin över sig=/

Nått har hänt med naveln - på en dag... den var som vanligt i går morse och i går kväll undrade sambon vart den var på väg... Megaväxning på G??

Sös i eftermiddag - måste fixa ny patientbricka när jag ändå är där...

Har ingen disk att diska*glad*

• meh

hmm...här är en som har ett diskberg att försöka bli av mig under dagen är det värsta jag vet. Men först ska man iväg på lite FL-fika och sitta och surra i ett par timmar

• Limpis

Härlig rapport, Missisola! Är grymt avis för den där Tip Topen. (Borde ge mig ut och leta efter en egen istället för att alltid frestas av era... ) Kan även rekommendera Tobleronesmaken på nya Carte D´Or från GB. Åt en halv förpackning igårkväll. Mums!!

Har lite svårt att luta mig framåt mot tangentbordet för Ärtan har kilat fast sin lilla rumpa under mitt vänstra revben - mycket märkligt!

• Pyret82

Är bröstpump bra att införskaffa? ...Och det här med termometer har jag också funderat på.. Öron termometer fr. apoteket á 500kr eller "vanlig"..
    Jag tror på öronterometern.. Hmm

• Missisola

Hur ska man hinna med all glassorter som kommer*s*....
    Tycker faktiskt att Carte d´or vanilj är gudomligt god - och jag som inte gillar BARA vanilj glass i vanliga fall....

I går träffade jag ju två kompisar - varav en har jag inte träffat sen i höstas precis när jag blivit gravid...och hon har verklige gått ner i vikt..
    Det vart så komiskt! Jag säger wow va smal du är och hon säger wow va tjock du är(som i tjock mage)...*hehe*
    Hon har gått ner lika mycket som jag gått upp... *gulp* är nu snart uppe i 20 kg(sen okt) och 14 sen inskrivningen... Men men viktuppgången är så långsam just nu så jag tar det med en klackaspark(eum)...

• triump

Pyret82. jag har ingen koll på bröstpump eller öron termometer. men även jag behöver fylla på min shoppinglista.-)

Missisola mums du har alltså hittat Tip Top

Limpis antecknar glass tipset. .

• Missisola

Jepp i Pressbyrån Högdalen, men jag tror de har fyllt på alla ställen nu... så innan dagen är slut kan du ha en i din ägo..
    Kanske slurpa på en på väg till Sös!!För du skulle vä
    l dit i dag oxå?

• Limpis

Tror inte man ska oroa sig för viktuppgång alltförmycket. Läste just om Tilde Depaula (stavning?) som gick upp sisådär 15 kilo, och 6 veckor efter förlossningen har hon gått ner allt. Hon verkar för övrigt ha en grymt sund inställning till livet, barnuppfostran, karriär och en massa annat - så hon är en liten "idol"

Pyret, helt ärligt så vet jag faktiskt inte om bröstpump är nödvändigt. Är ju nybörjare på detta... Hihi. Men hörde om en kompis kompis som sade att det var ovärdeligt, att det är SÅ enkelt att pumpa ur och låta pappan sköta matningen om man t ex vill träffa kompisar eller göra ngt annat "eget" under mer än 2-3 timmar...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D