*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
S*tans förvärkar... la mig o sov en timma för att dom ska gå över, nu moler hela magen igen o vaknade av en sjuj*kla förvärk, kom knappt upp på benen för att upp o kissa. Tryckte fruktansvärt på blåsan.
meh, jag tror nog inte det skulle vara nått problem alls igentligen för då slipper han det där som han inte vill...uppståndelse och stor fest*s*
men han vill nog göra det lite mera traditionellt när man ändå skall göra det så jag får nog allt ta och vänta tills han säger till
men visst finns planerna!om än lite väl långt borta just nu
Nu har jag varit hos läkaren och fått pencilin, stackars pyret som blir kurerad, men vad gör man?
Precis kommit hem från en tur till BM och IKEA.
Fick reda på att babyn vänt sig rätt nu äntligen och det känns jättebra. Fick också ett rejält pepptalk vilket behövdes. KÄnner mig ganska utmattad och trött just nu. BM ville inte boka in något besökt i v 39 "för då kommer ju babyn att vara ute". Kändes skönt även om det kanske inte stämmer sen.
Ojdå Ursul, jag hoppas det inte är något allvarligt. Måste ha missat något. Krya på dig!!
Åh jag är så glad!
Min bebis har fixerat sig och ligger VÄLDIGT långt nere i bäckenet!
Min bm tyckte att jag verkade ha ett superbäcken för att föda barn! Just pga att den redan kunde komma så långt ner!
Fick göra ett snabbt ul och titta på huvudets läge, och se hjärtat!
Ah!
Jag har bihåleinflamation, och idag blev det verkligen för mycket, har inte sovit något på hela natten och har så ont i det stackars ansiktet, så tillslut gav jag upp och ringde läkaren (har varit sjuk i 1,5 v nu)
Signatur - vad skönt att bebisen har vänt sig rätt nu, så behöver du inte oroa dig för det.
Usch då har man varit och träffat en handkirurg idag ang capraltunnelsyndromet och har fått tid för operation på fredag morgon. Ska börja med att operera höger hand så får dom se om vänster behövs efter förlossning. Jobbigt bara att det blir så sent, bara en månad kvar till förlossning. Mina andra barn kom 1 vecka resp. 2½ vecka tidigare än bf så man får hoppas att denna vill stanna tiden ut så handen hinner läka, även om det känns som man skulle vilja ha ut den nu redan pga svår foglossning. Sorry allt gnäll ville bara skriv av mig är lite orolig för ingreppet. Imorgon ska man till bm och se att allt är oki med tjejen och berätta om operationen så kanske hon kan berätta lite mer om hur det går till och vad som händer efter.
Sulfur - förstår att du känner dig orolig, men det går säkert bra.