• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • ursul

J, inget konstigt egentligen, bebisen hade utpräglad oval huvudform som gjorde att huvudmåttet blev mindre än vad det borde blibvit eftersom de mäter från "öra till öra", sen pyret la sig med huvudet neråt har dock huivudet fått den där normala bebisformen

• triump

Missisola.. har just pratat klart med dem och bokat möte, hör och häpna de har sitt kontor i Gubbängen .....ett tips är var förberedd med både dina och sambons personuppgifter inför samtalet.. jag måste ringa in igen ang sambons fyra sista , kunde dom inte utantill. passa på och ring nu...

• Missisola

Triump: Alright! När fick ni tid då?? Jag har varit så duktig med att fixa en massa i dag - sparar familjetanterna till i morgon eller fredag

• A lie

Vilket j-la strulande med faderskapsbevis etc. Är de inte sura så kan man inte komma då, eller måste komplettera med uppgifter hit och dit... Tänk att allt alltid ska vara så byråkratiskt... - glad att jag är gift

• meh

A lie - här har du en till som är glad över att man hunnit gift sig, verkar vara väldigt krångligt med faderskapsintyg och allt.

• ursul

Jag har fått mitt besked från alfa-kassan! SÅ nu får vi lite mer pengar i kassan, jätteskönt, var ju en chansning om jag var berättigad från första dagen eller inte, så nu fyller det ut mitt deltidsarbete

• ursul

Detsamam här, var så skönt att slippa strula med massa papper då Tyra kom!

• triump

A lie och meh ja nu önskar man att man vore gift. .

Missisola om tre veckor på fredag . har du kollat upp fackavgiften..
    ja känner med mig lite duktig med allt "administrativt" arbete, snart dags för fika rast, hihii.

klockan är bara elva och jag har redan hunnit äta både frukost och lunch. skulle kunna säga att dagen går i hungerns tecken...för nu är jag hungrig igen... och det var ett tag sen sist man gick och var hungrig om dagarna, det har ju nästan varit det motsatta att man inte orkat äta.

• saharsa

Har en liten fråga! Hur och var känns samandragningarna/förverkarna för er?
    Jag får som kramp över nedre delen av magen i bland på natten och när jag är ute och rör på mig. Det är en skum känsla, har ganska länge kvar till BF men man kanske redan kan börja få dessa verkar?

• Missisola

Triump: Sitter just nu och mumsar "lunch" sen är det snart dax att åka och jobba sina 4 timmar... utflykt igen... men vi får se hur vädret är...
    Nae har inte kollat facket än..Är du oxå med i Lärarförbundet??

I kväll bio verkar det som....

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D