• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

iiihh jag och sambon missade sös, vi låg hemma och sussade sött. sov som stockar, nu vart jag lite stressad över allt jag missat...
    fick man någon insyn i hur förlossningen ser ut?

• triump

ps och inte fanns det någon Tip Top kvar heller........

• nessie72

God morgon alla juni magar......Nu kan jag äntligen börja komma ikapp på denna tråd........är ÄNTLIGEN utskriven från huddinge
    Hoppas ni alla har haft det bra under dessa 5 veckor ??????

• ursul

Nessie: Vad skönt! Hur mår du?

• lill linda 82

Jag o min sambo tog sovmorron..Kom inte upp på benen förän kl 9.20 idag.. Värdens fart på sambon idag, han har redan städat köket o håller på att dammsuga nu. Känns riktigt lyxigt att vara höggravid o slippa allt sånt.. !! Hehe!

• nessie72

Jo tack......jag mår hyfsat.......kan dock fortfarande inte äta......men har en slang i bröstet där jag får dropp varje kväll......
    Fast man blir friskare av att komma hem.....och kunna göra som man vill
    Ursul: hur lever livet själv......magen växer??????

• ursul

Nessie: Nä nu har den slutat växa! Pecis som i samma vecka som magen slutade växa med Tyra (om man ska gå på vårt BF) så nu blir det ett UL till, fast allvarligt talat bryr jag mig inte om pyret är liten såvida h*n mår bra.

Man blir definitivt friskare av att komma hem! Ska du opereras direkt efter att bebisen är född eller? Måste var jättejobbigt att inte kunna äta samt att få dropp!

• nessie72

Ursul: 2 veckor efter att pär-märta är född är det dags för operation
    Skall tillbaka till huddinge nu den 16/5 för koll av igångsättning.....är det att pär-märta då ligger i säte,så tänkte dom snitta och operera på samma gång.......inte alls kul , men jag blir ju friskare fortare....så det är väl en smäll man får ta......
    Det ända jag egentligen saknat med att äta är smaken på olika saker....som tex....kladdkaka,kina mat,pannkakor m.m....fast jag försöker äta ibland......enda nackdelen är att man fär ligga över porslinsnisse en stund efter.......
    När skall du på tillväxt UL????

• saharsa

God morgon!

Ja, då har man dammsugat och torkat golven så nu är det bara att sätta sig att vila. Magen har blivit duktig på att säga ifrån
    Jag och sambon ska åka och titta på nya soffor idag, de har utförsäljning på en möbelaffär här i Umeå, får se om vi hittar något.

• ursul

Nessie: Vi har inte fått någon tid än, vi gjorde ett UL för snart två veckor sen, men det var medan magen fortfarande växte och då låg tillväxten på -12%, så det var ju ingen fara då.

Jag har bihåleinflamation, så det där med att sakna smaken känner jag till, fast nu smakar det om maten igen! JIPPIE! Fast jag vet inte om jag skulle vilja äta om jag visste att jag skulle kasta upp det igen (hatar att kräkas), kanske ta en bit i munnen.Hmm

Hur går det med amningen och operation? Kommer du få amningsvänlig medicin eller?
    Fördelen med snitt är att du blir frisk fortare, men sen så är det väl så mycket roligare att föda? (Jag har ju inte slutfört så egentligen får jag väl inte utttala mig?)

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D