• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • nessie72

Ursul.....blir förlossningen som när oliver kom......är det något jag ABSOLUT inte vill göra om
    Ammningen ser dom inte som ett problem då jag inte kommer att få några mediciner över huvudtaget.......samt att förra gången hade jag ingen mjölk,så vi får se......
    Jag hatade att kräkas förut...men efter att ha kräkts i 28 veckor innan jag fick dropp,så (hur hemskt det än låter)blir man van....
    -12% var ju inte så farligt......det kommer att gå så bra vid nästa oxå....
    Vi tar diskutionen om vanlig förlossning etfer att vi gjort det...sen kan vi jämföra
    JAg är mest rädd för att snittas alla säger att det gör så J-vla ont efter åt.........

• ursul

Nessie:Jag hade inte alls särskilt ont, var piggast av alla på BB också. Däremot är det läskigt med känselbortfall och massa annat, men det behöver inte göra särskilt ont.

Jo, jag tror tillväxtUL gåpr bra också men lite orolig blir man ändå, vet ju inte när tyra blev tillväxthämmad eftersom det upptäcktes så sent...

• Signatur

Nessie: Vad kul att höra att du äntligen fått komma hem!

• meh

God morgon
    Idag blev det sovmorgon, vaknade inte förrän 9.40. Var skönt att få sova längre än till 8 någon dag

Nessie - välkommen hem och jag hoppas att allt ordnar sig för dig. Är alltid roligare att vara hemma än att ligga på sjukhuset.

• nessie72

Tack tjejer
    KAn lova att det är riktigt skönt att vara hemma........Bara att kunna få stå i duschen hur länge som helst utan att någon knackar är guld värt
    Ursul...jag har spytt som sagt under 33 veckor och min huligan där inne är okej...så är jag helt säker på att din är okej oxå
    Känselbortfall???????? och massa annat????????? HJÄLP vad är det för något......känselbortfall förstår jag men massa annat??????

• Nova76

Hej på er allesammans!

Nessie: Välkommen hem! Hoppas du snart mår bättre!!!
    Angående snitt: Har en kompis som blev snittad i fjol. Hon hade inte speciellt ont så jag tror inte du ska oroa dig för det. Två flugor i en smäll är ju inte dåligt iheller!

• nessie72

Nova76: nä det var så jag tänkte...men ändå.....du vet nojig gravid kvinna
    Vi får se vad tiden utvisar.....tror ni man kan muta barnet så att det ligger med huvudet ner den 16/5???????
    Vet att sonen gick det inte att muta så han kom ut ....utan han stannade kvar längre tack vare det

• triump

solsken Får passa på att önska alla en trevlig helg. jag tycker att det är super mysigt med att ha sambon hemma i några dagar. det ger oss tid att plugga ikapp det vi missade när vi sov trots planerad sös föreläsning.

Nessie välkommen hem från sjukhuset.

• Missisola

Triump: Var ni inte på Sös???

• triump

missisol neej vi låg hemma och mös.. sambon kom hem tidigt iochmed halvdag och efter lunchen skulle vi vila lite och somnade in ordentligt...mysigt iochför sig..

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D