*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
skulle kunna tänka mig att ta nattpasset, så man får träffa Totte
bra parkerings möjligheter också*s* och så verkar det lugnt och skönt på natten.....eller så blir det ett jävla liv när jag kommer*s*
*asg*
Ska du väcka hela SöS då med din ankomst Vonkis - blir till att sätta ljuddämpare på den värkarbetande kvinna då...*ler*
De kan ju tyvärr inte möta dig med lustgasen vid entren eftersom den satt fast i väggen inne i förlossningerummet
*hoho*
hehe, sitter och funderar på vad jag ska packa. i morgon åker vi upp till hälsingland och ska vara i stugan. Vore ju just typiskt om mini får för sig att komma ut... :), men isåfall får han födas på samma sjukhus som mamma!
haha!! ja det kasnke blir så, eller så har dom bett mig baka så jag kommer med massa bullpåsar som jag slänger på dem när jag kommer
*s* skulle se ut det!! vore jäkligt kul om vi inte kunde fixa till det så vi låg inne samtidigt, då kan vi ju iallfall lunka i koredorerna tillsammans, men jag tjingar att vara etta på badet!!*s*
Kikar in och säger Godnatt till er alla, hoppas ni får en lugn natt
lilaki: glöm inte att ta med dig bm-journalen, då är det lugnt att åka bort. Om det nu mot förmodan skulle hända någonting...uvi eller vad som helst. Då kan de ju läsa det de vill i allafall! Det var vad bm sa till mig nu när det är ca en månad med.
När det är mindre än en månad kvar så ska man helst inte lämna hemorten/området. Och åker man längre ska man absolut ha journalen med sig!
Godmorgon!
Är det fler än jag som har svårt med nattsömnen och som vaknar okristligt tidigt fastän man inte måste?
Ickelpicka: Här har du en som varit vaken ordentligt sen sex...Men har haft en bra natt..vilket innebär bara 4 toabesök... Men det gör så ont att vända sig i sängen så nu fick jag nog och gick upp!
Vonkis: Ja du kan få badet ... du blev ju salig när du såg karet så
Bara inte vattnet har gått...då får du nöja dig med en D.U.S.C.H...
Ja du hur ser man till att hamna på BB samtidigt... Stora bullbak och intensiva shoppingrundor kanske kan hjälpa till*hehe*...
Men just nu känns det som Drutten får komma snaaaarttt... trötttttttt.....
Jag lämnar inte Sthlms län på ett bra tag nu!!!
Kan inte heller sova. Fick sammandragningar i över en timme i morse men nu verkar de ha gett med sig. *trist* Trodde aldrig jag skulle gå och längta efter smärta....
Sen jag började äta pencilin har sammandragningarna avtagit, och pyret börjat bråka ännu mer! Jag var uppe och satt framför datorn kl 5.00 till 6.00 åt min pencilin och gick och la mig, fick sova fram till 7.30 för då kom Tyra och pussades!