• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • lill linda 82

Ska bli spännande att se hur min kotte ändrat sig till nästa gång, om den fortfarande är rörlig. Känns på nåt vis att den ändat läge ialf...grymt kissnödig nuförtiden. Springer på toa hela tiden i princip, varannan timma nattetid. *pust*

Igår ställde vi in spjälsängen o fixade iordning i vårat sovrum, ser så mysigt ut...sovrummet blev så vuxet på nåt vis... Nu saknas bara kotten..

Var o köpte plastadfrotte till spjälisen o vagnen idag. O sen var jag förbi på lindex o köpte en amningsbh. Lindex måste ju verkligen ha små strl på deras amningsbhar. Har ju A-kupa i vanliga fall, men jag fick med mig en C-kupa hem. o då var det inte många mm kvar över i kupan, antar att jag får köpa ännu en ny sen när mjölken runnit till, då blir den nog för liten. Men skönt att ha en nerpackad i bb-väskan ialf.

• triump

halloj tjejjer.

bm besök avklarat idag samt en härlig promenad vid vattnet.

Ja!! har ätit Tip Top, och smaken var som jag mindes den god.

BM rapport:
    jag följer kurvan exaakt. pluttisen ligger med huvud nedåt dock ruckbart. normala värden. bm tycker dessutom att det är så kul att sambon och jag varit med tillsammans på alla bm besök. och nu längtar vi enormt mycket efter lill plutten...

Vad kul att många varit på IKEA.

• nessie72

Missisola: Nä då vi klarade oss på en vagn... fast den vart full
    Vonkis var den som shoppat mest....HEHE.....fast är nu helt slut i hela kroppen.......
    Fast det var riktigt kuligt
    Så micke den stackaren tog slut........ja se män.......blir slut för en liten shopping tur till Kungens Kurva.....vilken tur att det är vi som föder barn

• lill linda 82

Jag åt en "kompisglass" idag på stan tillsammans med min sambo... 4 kulor glass med smaken saltlakrits och dajmglass med spritsad mjukglass över, colasås och chokladströssel... MUMS säger jag bara..!! Mysigt att sitta o äta glass från samma fat med 2 skedar... A´la "lady o luffsen"

• Missisola

Nessie: Micke sa att om jag bara ska till typ IKEA eller Babyland nån gång och inte handla en massa mat...då kunde jag gärna åka med de andra magarna(dvs ni)...*hehe*..så kul tyckte han det var....
    Märkte du hur mycket magar det gled omkring inne på IKEA...alla junimagar som tokboar sig nu.....*ler*

Va alla pratar glass!!!!! Åååååååååååååååå LillLinda din glass....*VILL HA*
    Måste nog förbi Kåkbrinken i gamla Stan och köpa mig en sån liknande*mums*

• triump

mm även jag vill ha en romantisk glass stund.....

• Missisola

Vänta nu...nu miss ajag nått.... ni delade på glassen....*hehe*...
    Jag skulle egoäta jag*fnittar*

• lill linda 82

Haha jaa... därför kallas den "kompisglass".. Njaa jag skulle inte orka äta allt själv även om jag ville...

• triump

börjar bli lite småseg, här framför pc:n kanske dags för en tupplur. så att man årkar fira fredag, vore kul och gå och lägga sig lite sent ikväll.

• vonkis

ja ha då har man vaknat till efter en tripp åp ikea land då*s*
    jag tog dog när jagkom hem och mina fötter käns lite bättre efter två timmar i bingen hungrig som ett troll var jag och är fortfarande efter makaroner och köttfärsås så nu käkar jag fil och flingor, verkar fått en matsmältining som inte heter duga!!!
    men ikea shopping brände i plånboken men smörjde skälen ska försöka mig på skötbordet nu och se hur långt tid det ta rinnan jag kastar skiten och roppar på johan*s*

önskar jag orkadse emd en härlig lång fredags kväll men jag tvivlar på att jag kommer utanför dören igen idag*suck*
    skulle vilja hitta på nått kul, men verkar inse min begränsning till hemmet nuförtiden.....få be johan roa mig ikväll*asg* det där lät ju

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D