• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • nessie72

God morgon.......
    Ännu en natt utan sömn Vad att göra........
    Finns det något mer hopplöst än att inte kunna sova???????? HAr försökt med nästan allt.......

• Missisola

MossaQ: Nu börjar det ju bli tungt och det uttrycker sig säkert olika på olika gravida... Jag har nog klarat mig bra psykiskt - bara haft hormonanfall några ggr - däremot har jag skruttat i hop fysiskt - spec i underredet om man säger så...bla foglossning... och det indirekt gör att man blir lite psykiskt slut...
    Men vi kan ju skönja slutet nu gumman!!!
    Jag blev halvtidssjukskriven 21 april och ska på mån prata m läkaren ang. fortsatt på heltid... Har så ont på nätterna - kan inte röra mig
    utan att det strålar av smärta=(

Nessie - AJ då sleepless i södra Stockholm låter inget vidare... Jag var uppei går natt en sväng, men i natt så sov jag emellan toabesöken. Vakande med ett ryck alldeles nyss av att jag drömde att jag blev uppäten av en konstig varelse..fast eg. var det inte jag - utan jag var min kompis*virr*
    Hoppas du får sova lite så du orkar med er intensiva dag*blinka*

• ickelpicka

MossaQ, Börnen, Ursul - vilket elände ni har! Jag blir helt imponerad av att ni trots allt låter tämligen uppåt. Hoppas saker och ting reder upp sig för er snart. Styrkekramar!

Nessie72 - här sover vi inte heller särskilt mycket. Jag har gett upp, när jag vaknar och inte kan somna om, stiger jag upp oavsett tid, gör mig något gott att äta och kollar tv. Sen sover jag nån gång under dagen nån stund här och där när jag blir trött. Det funkar ok, men visst vore det skönt att få sova på natten...

• nessie72

Missisola: Inte fick jag somna om........ Vonkis och jankan kommer du se dra mig i en vagn på ikea idag
    Så första avdelningen vi stannar på är inte Toaletten utan kudde och täck avdelningen

• Missisola

Nessie: Så det blir du som kommer bli dragen i vagn*hehe* - tror nog Vonkis kommer vilja konkurrera om att åka...i alla fall efter ett tag...
    Har varit och simmat mina 1000 m nu...Har kommit fram till att mellan 7-9 mår jag som bäst under dagen--- och då simmar jag dessutom... Tänk om man kunde simma fram i livet just nu??!?!?

• nessie72

Missisola: Vad skönt att få bada.......VILL oxå kunna simma ...men jag får vänta till Pär-märta är ute......Så Vonkis vill oxå åka vagn??????
    Jankan kommer att få det tungt
    Skulle du och make till Ikea idag oxå??????? I så fall vad kul

• Missisola

Nessie: Jag kan mycket väl tänka mig att hon vill åka vagn, men psstt... fråga henne inte för då kanske hon vill*hehe*... Bättre om duligger på den själv..
    Ja vi ska till Kungens Kurva en sväng - kolla in samma skötbord som Vonkis..skulle ju inte ha nått, men har börjar tänka i andra banor nu...
    Sen ska vi köpa lite småsaker...gå på citygross en sväng...
    En skrotardag i KK helt enkelt...
    Ska ni bara till IKEA?

• nessie72

Missisola: Vonkis pratade något om babyland samt ikea......men det blir väl hela KK i dag.....HElt okej för mig......Bara jag får MAT och FIKA sen kan jag knata runt hur mycket som helst..........

• Missisola

Nessie: Du vet att vagnen får inte lämna IKEA så... det blir till att knata...
    Ska nog inhandla sån dära plastad frotté, men det ska finna både på Bayland och Jysk va?...Fast smartast är om vi börjar på Babyland...
    Sambon vet inte om planerna för i dag..han bara hänger på... Han vet att han kommer få bärai alla fall!!!

• lill linda 82

Lyx att åka på IKEA.. Önskar att jag hade närmare till ett sånt köpcenter!
    Själv ska jag på Jysk och Barnens hus idag med sambon. Får väl se hur länge mina fötter orkar bära mig idag...troligen inte så långt för här skiner solen. Fötterna har ju en förmåga att svälla då tyvärr...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D