*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Gör så du triump, det gör du rätt i!
Man ska vila när man känner man behöver det.
nu har vi satt ihop skötbordet
det blev jätte fint!!! åh nu vill jag ju ha mion bebbe här så¨vi får prova det
sätter in en bild om ett par min , så kan ni kika om ni vill!
Vonkis: Vi kommer nog slå till på det där bordet...var och pilla pådet i dag och att det hade en hylla under gjorde det med prisvärt dessutom.Var det svårt att sätta i hop...lever tyvärr inte med en IKEA ingenjör...
missisola, ja det var enkelt, behövde lite hjälp men det var för att jag var för klumpig*s* och fint blev det
enkelt och händigt!
Vonkis: Då borde vi ju klara det*ler* Kommeri håg när sambon skulle sätta i hop babysittern*asg*...
Usch jag mår illa... riktigt illa...känns som maten inte vill komma ner...eller snarare..den inte får plats..är det nån mer som känner så...???
Missisola: Jag har också svårt att äta nu, känns som magsäcken är aldeles för liten
Får också halsbränna efter jag har ätit så det är inte så roligt!
Lyckades iallafall trycka ner lite grillat kött och klyftpotatis i kväll.
Saharsa: Ja halsbrännan är ju hemsk från och till..I morse när jag simma sa det bara pang...ganska obehagligt där i vattnet....
Sen fick jag super nojja på att bara hinka i mig vatten nu i kväll?!?!?!
Missisola - jag har totalt tappat matlusten och känner inte för att äta någonting längre samt mår lite smått illa när jag ska äta, så det är svårt att få i sig maten.
Dessutom kommer den där himla halsbrännan varje gång också, men något som fungerar för mig är att dricka något kolsyrat, läsk eller mineralvatten. Känner inte alls av lika mycket halsbränna då och behöver mest bara ta medicin för det till natten.
Meh: mmm...verkar som vi är ett gäng som känner samma sak... Den ena saken avlöser den andra... Men hallå! Vi har ju överlevt allt det andra - så nog sjutton ska vi överleva halsbränna och illamående - vi är ju supermagar*s*....
*går och tar sig en zipp Gaviscon*
God natt allihopa! Imorgon bitti åker vi på kryssning...ska bli så mysigt, lite skönhetsvård, lite varm pool, lite shopping, god mat och god sömn!
Nackdelen är att vi måste åka hemifrån kl 7,00 då båten går kl 8! *gäsp*
Så...nu ska jag lägga mig och sova tre-timmar-i-kvarten...