• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • saharsa

Godmorgon!

Verkar bara vara jag som är uppe och hoppar
    Har faktiskt haft en rätt så bra natt, förutom allt spring på toan men nu för tiden kan jag somna om ganska snabbt.
    Idag regnar det här i Umeå tråkigt ! Ska nog måla lite takpannel idag (vatten baserad färg) så det ska inte vara farligt för den lill*.
    Ha en bra dag!

• A lie

god förmiddag, ja här var det lungt... Är alla lika trötta som jag eller??? har nyss pallrat mig ur sängen och det är verkligen inte vanligt att jag kommer upp så här sent... men... å andra sidan så är jag inte helt frisk heller... mådde jätteilla natten till igår och igår + i nett har det varit springa på toa hela tiden och nästintill omöjligt att äta något... Nu har jag i varjefall ätit en tallrik yoghurt som jag hoppas stannar... Tyckte så synd om maken igår då det enda jag ville ha var jordgubbsmilkshake och han åkte till mcdonalds för min skull... Fick väl behålla den 3min... men den var len i halsen i varjefall... bebben lever i varjefall om i magen, så verkar inte som h*n lider av mammas sjukdom?? mer än att det måste vara j-kligt svårt att sova så som mina tarmar låter...

Nä.. allihop ha nu en toppenlördag och har ni sol och kan gå ut - njut
    ***kram***

• Missisola

Saharsa: Jag har varit uppe länge - har hunnit varit och simma dessutom...den rörliga sak som INTE gör ont!
    Du...ska du klättra upp på taket eller är pannorna på marken???
    Kan se en höggravid kvinna framför mig krypa omkring på ett hustak

• Missisola

A lie: aj då - magsjuk! Stackare - hoppas du repar dig fort!!!*kram*

• A lie

Missisola; tack... 1/2h sedan frukost så det verkar lite bättre idag...

• Signatur

Asch så förargeligt! Vi bakade en kaka igår (för vi får gäster idag). Imorse skulle jag värma lite bröd och hittar en skål i mikron...i den finns det återstelnade smöret som skulle ha varit i kakan. *urk* Inge god kaka! Lustig konsistens blev det dock.

• lill linda 82

Vet ni vad?? Här i Östersund har det blivit vinter igen... Har kommit 3 cm snö inatt... ungarna på området har redan varit ute o gjort snögubbar nu på morgonen... O jag som trodde att det var vår ute nu, men inte riktigt än tydligen.. *s*

• Missisola

LillLinda: Hörde på radion att det snöat i Jämtland så... fy bubblan..

• lill linda 82

A lie: Krya på dig..

Signatur: Sånnadär missar brukar jag göra oxå ibland.. inte vidare skoj då man märker det sådär i efterhand.. *s*

Nää inte skoj alls... men iofs en fördel. Då slapp vi gårdsstädningen idag, hela radhusområdet skulle ha städning idag men det går ju inte nu med snö på backen o allt...

• MossaQ

Min bästa väninna och gudmor till min dotter sms'ar mig från BB. Hon fick sin dotter i onsdags v 38+, att hon är avundsjuk på mig som har förlossningen framför mig. Hon är helt lyrisk över sin, hon kan tänka sig att föda ett helt fotbollslag!!

Jag kan gärna tänka mig att byta...... tänk att ha färdiglevererad bebis i famnen
    /

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D