*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Triump: så nu har du en babybox!!!!! Köpte du nått då eller var skygglapparna på då?*s*
missisola. inga inköp, men spanade in lite priser på babysitter och bärsele. det är ju sådant det inte är så bråttom med men kul att kolla priser. . hela månads budgeten skall ju räcka till att göra kul ego saker, bara för mig, som bio, fika och äta gott. det är dyrt att vara sjukskriven och försöka aktivera sig själv.
A lie skönt att jordgubbs shaken får vara kvar nu...
Vonkis har kikat in på nya skötbordet och det var ju riktigt fint.
Signatur vad kul med shopping tur, har du bilder på G.
Nu är nästa hållpunkt i allmanackan Star Wars, skall bli spännande att se den , trots att jag inte direkt tänkt tälta utanför, men den är efterlängtad.
triump: mmm... vi har en sak kvar - skötbord - ska köpa sniglar på IKEA så det är ingen stor utgift...
Sen ska man säkert ha småsaker ...
En fråga - hur många har köpt bröstpump??
Är det nått man ska ha eller??? De kostar ju några kronor...
Ang bröstpump
jag kollade på apoteket idag men, känner att jag vill vänta med att köpa en tills man vet att det kommer igång någon mjölkproduktion..
däremot börjar jag bli mer och mer övertygad om att det är bra att ha en bröstpump om pappsen blir solo i några timmar med pluttisen medans man själv är ute och förbränner kalorier...eller om man vill ta vin till maten kan man förbereda med mjölk till plutten.
Jo - det var nog därför jag oxå har haft funderingar på en bröstpump...
Kollad in på apotekets hemsida - den amingspumpen var ju inte alls dyr..
Nått jag abs. ska köpa är amningsnapp...
Ska ta och åka hem till min kompis som fick bebis i februari och
reka. lite se vad man eg. behöver - de bor inte heller så stort så..tror de har en tvåa...
Missisola studiebesök
glöm inte att anteckna... det är bra med lite fält arbete inför bf.
Apotekets pump är inte värd pengarna enligt vad jag hört...men det kan ju variera från person till person.
Måste fråga en sak... har era flytningar oxå ändrat utseende o form?? Om ni nu har några, vissa har ju inte det. Ibland undrar jag om det är vatten eller om flytningarna verkligen ska vara så tunna..visserligen har bm sagt att det är vanligt såhär mot slutet men ändå?? Man undrar ju... ?!
ps tack för tipset ang apotekets hemsida, finns nog ett och annat läsvärt där, .
i city såldes både apotekets egen bröstpump och ett helt avant kitt. det sistnämnda innehöll även nappflasker etc. verkade trots priset ganska prisvärt..
jag skall passa på och tipsa om Lomudal ögondroppar mot rinnande ögon, mot pollen allergi. gjorde susen, har sett helt gråtfärdig ut de senaste dagarna men nu är det slut på tårflödet...
lill linda. jag är osäker på flytningarna, har hört att de kan vara rinniga i slutet, men oandrasidan kan man aldrig vara säker.
Har ingenaning jag heller... får ta upp det med bm på måndag.