• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

God förmiddag

Jaha, så var det vinter igen....Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt, Hurra

Vi som skulle åka iväg upp till Hammerdal, 1 timmes bilresa, för att beställa våra nya sängar idag, men nu törs inte jag ut och åka...har blivit lite fegare när det gäller sånt, när man har pyret i magen.

A lie - krya på dig, förhoppningsvis är det bara en-dags magsjuka du har åkt på.

• Amine

Snö?!?! Hua, låter inget vidare. Men det får mej att inse att det kunde varit värre. Är på uruselt humör i dag nämligen, efter min första riktigt dåliga natt, och känner mej bara sur, ilsk, klumpig och ont överallt, dessutom hostig och lite snuvig... Så sambon och styvbarnen har på min inrådan flytt fältet så jag får vara ifred och muttra så jag kanske är lite gladare sen.

• saharsa

Hej på er alla!

Nu är takpannelen äntligen målad och klar Den sitter inte uppe i taket så jag behöver inte klättra runt på någon stege
    Men ont i ryggen har jag nu så det blir nog ett varmt bad och lite vila så jag årkar gå på bio i kväll med sambon! Vi ska se "Kingdom of heaven"
    Jag hoppas den är bra

• Missisola

Saharsa: Takpanel...jag läste takpannor?!?!!? Du får rapportera ang. filmen.är sugen att se den!!!

• Signatur

Åhå, vi har varit ute och storshoppat. Spjälsäng, sängkläder, kudde, kläder och babyskydd till babyn. Dyrt men kul! Helt slut nu och ska sätta mig i soffan med benen högt resten av kvällen!

• Missisola

Signatur: Ni slog verkligen på stort och shoppa loss i dag=) Vad har du för Bfdag?... Själv har jag boat och pillat lite på vagnen..måste ju kolla in allt..*hehe* Man var lilla femåringen igen som grejjade m dockvagnen...
    Drutten har varit med och bökat hela dagen - i bland så man tappar andan
    Ska belöna mig m pasta och köttfärssås och sen chokladglass och JORDGUBBAR!!!!
    *mums*

• ursul

Åhh, det kryper i benet på mig, som växtvärk jättejobbigt ju.

Stackars dig Alie som är sjuk, vilket jag också är iof, men jag känner mig lite bättre med pencilinet nu.

Har haft en kompis på besök, jätteskoj! Tyra var såå förtjust i henne!

• A lie

Vad är det jag läser om snö i Ö-sund.. Hallå det är maj om mindre än en månad är det sommar...

Känner mig mycket bättre nu - tack för alla kryapåkramar maken köpte en stor jordgubbsshake på McD till mig och den har jag fått behålla Ska väl våga mig på att äta lite riktig mat ikväll... Så hoppas jag vara frisk nog att åka och träffa släkten i morgon...

saharsa; Trevligt det lät med bio... Här var det länge sedan.. hos maken väntas och längtas det till 19 maj då blir det nya starvars... Ser också fram mot den.. men kanske inte lika uppspelt som han Skulle gärna gå och se en annan film innan.. bäst att passa på nu, sedan vet man ju inte när man får tid

• Missisola

Vi ska se Star Wars den 29e - både sambon och mamma är freaks så vi slår till på Mors dag och bjuder henne på mat och bio=)

A lie: Har du ätit mer jordgubbsmilkshake*ler*... Snart tar väl maken och stationerar dig utanför närmaste donken=)
    Skönt att du verkar vara på bättringsvägen!!!!

• triump

hello girls
    vilken dag solsken, hagel, regn..hela registret. idag har jag varit på babyland, kungsholmen.. hämtade ut min babybox.. hihii man fick ju te, och massor av reklam, och blöjor förståss.

har ännu inte hunnit läsa ikapp, men ser att ni varit flitiga, så det är med stort nöje jag skal kika på kvällens samtalsämnen

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D