*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
björnen- förstår varför du mår som du gör!!
vilken dag du fick och det blir ju inte bättre av att ha en envis gubbe där hemma som kronglar till allt och sen smiter iväg på bandy....
hoppas det känns bättre i morgon när du vaknar , konstigt nog kan man verkligen känna en morgon efter en jobbig dag att man är som ny och helt plötsligt undrar vad man höll på med dan innan.
men vissa dagar är verkligen pest och pina!
min var helt klart lite kaosartad på jobbet och jag kände att jag orkar inte!!!
men så fort jag kom därifrån så kändes det mycket bättre och han till och med att beställa våran barnvagn nu på kvällen!!
så från pest blev det en riktigt barnvagns fest
*kommer in och masskramar här oxå*
Är ni värda!!!!
Har varit s¨trött de senaste dagarna av alla möten man har fått gå på på jobbet och denna dumma värk. Var ju hos sjukgymnas i går och fick tips och hon kollade mig... FOGH*VETE....
Har nu sånt där chict bälte som drutten INTE gillar att mamma har när hon sitter ned....
Men jag tuffar på... Skulle få lappsjuka av att vara hemma - och bara vara still!!!
molle76 och vonkis: Grattis till vagnköpet! Visst är det roligt?!
ickelpicka: Mmmmm? såna godisägg är ju hur goda som helst! Fast chokladvarianten är inte dum den heller!
Påsken brukar jag fira tillsammans med min släkt, men i år blir det nog bara sambon.
Börnen: *uppmuntringskram*
Jag lider med dig börnen...mitt i allt elände så är det värt det...I juni kommer belöningen...Ett litet råd som alltid funkar...tala om för din man/sambo hur du mår och hur du känner det...men det ska vara under kontrollerade former...alltså, inget skrik och gap för då går även han säkert upp i varv.
Ett litet tips som alltid fungerar!!!!De blir så ååå omtänksamma sen och tänker sig förhoppningsvis för i fortsättningen...
Sänder uppmuntringskram till Börnen
Börnen! det låter som du behöver enn uppmuntrings kram och här får du den av mig =KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM=
Ja visst är killar envisa och inte kan de lyssan när man vet att man har rätt, kan ha samma problem och då brukar han få lösa situationen själv utan att jag säger något, men det va ju tråkit att kvälln blev förstöd för dina föräldrar, men du får oxå se det som att det ville annars hade de inte kommit.
Jag tycker att du ska tappa upp ett varmt och skönt bad och bara rå om dig själv! Ring mig om du vill prata av dig, kram din vän
Jag lyckades övertala min man att köpa ett påskägg åt mig, för jag sa att det va ju igentligen lillen som ville ha det, hi,hi
oj får precis reda på att mina svärföräldrar ska komma på besök imorron, bara så där! kul men jag blev lite paff för de brukar vilja planera mera, men jag tror att de är nyfikna på hur jag ser ut i min mage och nu har det tjatat så länge på att vi ska komma ner och hälsa på och jag har bara svarat att jag orkar inte sitta i en bil 30mil enkelresa och det har nog det fattat nu
och dessutom är vi offtare och hälsar på den än tvärt om.
Ha en revlig kväll!
www.xdata.org/funny/brain.txt ett litet roligt test i väntan på att dagarna ska gå
Clemenza - enligt det där testet så är jag ett geni...
Iofs så har jag mensa-iq, men inte ska det avgöra om man kan räkna f??
Idag åt jag äppelpaj till lunch! Gick heeela vägen till närbutiken och hem igen. Mina fogar har hämnats på mig hela kvällen, men det är det värt!
Här var det dött idag...
Åh så dum jag kan vara... tänkte skona min sambos rygg eftersom att han var o knäckte till den igår hos kiropraktorn. Gick ut för att hämta in posten o skotta bort all nysnö som ligger på infarten till radhuset...nu kan jag knappt stå upp, jädrans foglossning!! O fick en sammandragning mitt upp i alltihopa oxå dessutom. Hehe inte lätt då både jag o sambon e "trasiga" i kroppen... Skönt ialf att jag är hemma o kan vila upp mig igen.
Hoppas verkligen inte att detta snöoväder fortsätter hela helgen för då får jag nog sitta i rullstor till veckan..
rullstol ska det juh vara.. *s*