*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Är det bara min som snurrar runt sin egen axel?
Godmorgon ladies!
Här har plutten fixerat sig, men jösses kors vilket liv han för. Mest hela tiden, och inte är det skönt heller. Det är som att han tror att man kan komma ut om man trycker nog hårt i sidorna.
Jag tror att han är färdigbakad nu, det enda som återstår är att han ska hitta utgången. Hittills verkar inte lokalsinnet vara helt klart.
ickelpicka.
ingen orienterare i magen då.
liteOT
igår kväll, efter att sambon läst pappa kapitlet i mammapraktikan. Där han pluggat på förlossning och allt möligt så vart han mäkta nervös. ja han vart helt tagen av att kvinnor verkligen klarar en förlossning.. så förutom vanlig bekymmer med spring på toa hela natten, så hade jag en gullig &nervös, snarkande sambo som klängde sig fast i mig hela natten.
Triump - tackar. Ja, jag känner att det får räcka nu, för byxorna börjar snart bli för små och det känns lite onödigt att köpa nytt när det bara är 1 månad kvar
Någon mer än jag som känner det som om dom har världens största blåmärke vid sidan om naveln, inuti? Där pyret brukar trycka ut med sitt vassa knä är jag alldeles öm *s*
Triump - vad är det för mammapraktika?
meh.
mammapraktikan. är en lättläs bok som skriver ang graviditeten vecka för vecka, och fakta om mat under graviditet och om förlossning. ja allt möjligt små nyttigt står i den.
Vonkis - skönt att höra att allt är under kontroll och att ni mår bra!!
Fler som tycker att det blivit lugnare i magen nu? Jag blir lite nojjig över att inte få lika hårda buffar från fötter, knän och rumpa längre... Det kanske helt enkelt börjar bli för trångt...
TACK till den som bidrog med receptet på den frysta cheescaken igår!!!(Var det du, Lill Linda?) Gick hem och gjorde den efter jobbet, och hann precis låta den stå i frysen sex timmar och ta en liten bit vid midnatt
MUMS! Sambon hälsar och tackar oxå!!
Limpis: Det är lugnare när jag har sammandragningar och party när de släppt
Limpis - Visst är den god
Limpis instämmer med att det är något lugnare i magen. tar till knepet med ett glas kallt vatten när oron kommer krypande..
samtidigt har ju rörelserna förändrats dvs från sparkar till mer stretch liknande rörelser, vilka inte alltid känns om man håller igång.