• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

Åhh...Bonanza, vad hemskt. Förstår om du inte orkar mycket länge till *skickar styrkekram*

• Missisola

Storkram till dig Bonanza.... Håll ut... och har du tur kommer bebis INNAN Bf*hoppas*!!!!

• MossaQ

Bonanza: Fy vad hemskt att ha så ont!! Hoppas att du finner något som kan underlätta och att sambo kommer hem innan 11 ikväll...
    /M

• Bonanza

Om några veckor har sambon semester i alla fall, och då kan han ju hjälpa mig. Men jag är lagom trött på det här nu. Hoppas att jag kan få beviljat om igångsättning. Ska ta upp det med min bm igen när jag ska dit om en vecka.

• vonkis

Bonanza, hoppas du blir igångsatt snart så du slipper det onda!!
    träffar massa magar på sös som bara väntar på att få klartecken på att få bli igångsatta, alla ser helt slut ut så jag hoopas jag slipper det dom har..

tack för allt stöd jag fått här inne coh alla kramar !!!!
    jag mår bra så ajg tycker det bara är jobbigt att ligga där som en död sill och vänta på nästa besked hela tiden. lillkillen hade bättre flöde i navelsträngen i går så jag hoppas han käkar upp sig lite nu
    det blir säkert utskrivning imorgon om det ser bra ut när jag kommer in i morgon men måste ändå in dit två tre gånger i veckan på kontroller*suck*
    kasnke ska fråga gubben om vi kan campa utanför
    skulle inte bli ledsen om dom sa att jag blir igång satt om nån vecka så man slipper detta rännande fram och tillbaka!!!

• N i n n i e

Vonkis: Håller tummarna för dig! Jobbigt att du måste ut och i på sjukhuset, men bra att de håller koll på dig och bebbe! Skickar en styrkekram till dig och en till Bonanza och alla andra om har det jobbigt!

• ucka

Vad jobbigt många har det! *kram*

Jag har idag kollat upp hur mycket komp tid jag har att ta ut och det var en del. De dagar det är praktiskt möjligt att ta ut några timmar ska jag verkligen försöka göra det! Bla en regäl sovmorgon i morgon och en ledig dag 3juni. Känns skönt att få lite andningsutrymme!

• saharsa

Vonkis: skönt att se dig hemma, hoppas att det blir bättre eller att du får bli igångsatt. Lillkillen verkar iallafall få mer nääring nu (skönt).

Bonanza: Låter inte som om du har det roligt just nu
    Hoppas att även du får bli igångsatt tidigare så att du orkar med en förlossning.

• Börnen

Godnatt allihopa...nu ska jag försöka halta mig i säng...gör så ont att gå så man helst bara skulle vilja ligga ner eller sitta...men det gör lika ont det tyvärr! Ändå har jag hållit mig lugn idag...har gått kanske sammanlagt 400 meter idag...och det är absolut mer än jag klarar av!

F-n att det ska vara så j-a svårt att hålla ihop bäckenet. För att inte tala om alla sammandragningar som kommit tillbaka och gör ont...går ju som en räka....omsprungen av alla pensionärer...tom pensionärerna reser sig när man kommer på med kryckorna på bussen...!

• Liten

Ännu en med foglossningar... De försvann ett tag och jag var i himmelriket, men nu är de tillbaka med full och förnyad kraft...
    Dessutom har jag börjat få som "träningsvärk" i låren de senaste dagarna, mina förvärkar känns halvägs ner till knäna! Ska det vara så? Någon som vet? Och så känns de i ryggen.. och i ljumskarna... Blah!

Nej, nu ska jag också gå och lägga mig, sova bort de sista få minuterna som är kvar av denna "dagen från helvetet".
    Varför finns UL för??? Jo, för att krossa mig.. Jag lovar!
    (känns så just nu.)

/ Cissi, bf+0 enligt sm, bf-36 enligt UL...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D