• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • ursul

Hälsar menförhelvete välkommen också!

• ursul

Nu kräktes Tyra igen! Jag kräktes nästan också på kuppen, varför måste hon bli sjuk för?

• menförhelvete

oj va ni svär! det kan man inte göra när man får småbarn så passa på nu!!!

• Missisola

*hehe*...

Nu ska jag våga mig in till storstadsdjungeln...Innan alla galningar ger sig ut och shoppar(dvs de som jobbar)..se om jag hittar nått bra. Ska kolla den där amningströjan på Hm om det finns nån kvar..och handla lite saker på Apoteket... til BB väskan bla...
    Panduro kanske =)

Akta er nu ....de hoppar sååååååååååååå mycket frogs ur munnarna!!

*hehe*

• A lie

Nu har jag ringt och är verkligen förbannad på detta byråkratiska samhälle Nä... de hade inte tittat på mitt ärende ännu Trots att de mycket riktigt fått in mina papper i mars... Nåväl hon började titta på dem nu... Och...

- jaha du jobbar 40% ser jag
    -nej jag jobbar heltid, jag har två 40% tjänster och sedan ett stipendium - allt finns redovisat där...
    - ja men den här tjänsten du har till oktober den kan vi bara räkna med till juni för då får du ju bar...
    --...
    - och du jobbade bara 40% i höstas
    - Tjänst ja.. men så hade jag stipendium som sagt...
    - men du var inte anmäld till arbetsförmedlingen när du bara jobbade 40%

SUCK.. låter ju som de kommer basera min SGI på 40% trots att jag faktiskt jobbar heltid... Blir så förbannad att de enda inkomster som räknas är dem som man skattar för och att jag skulle ha varit förutseende och gått till afm vilken jag tycker är skit och som typ inte skulle hjälpt mig ett dugg i min arbetssituation bara tvingat mig att delta i div aktiviteter...
    De skulle titta närmare på mina papper nu och sedan höra av sig snart -hoppas de håller vad de sagt nu då... Jim blev jätteupprörd baserar de inte min SGi på minst min 80% tjänst så ska han minsan... ... ... Suck.. varför kan inte sådana här saker flyta på ett enklare sätt???

• steffy

Hej allihopa!
    Ni börjar göra mig orolig hehehe.. Nej men jag har alltid trott att man "VET" när de är på gång men här läser jag om massor som liksom sitter och väntar o hoppas o de blir inte av gång efter gång. Jag har också haft samandr. rätt kraftiga men de avtar ju och de känns liksom inte som att jag ska föda.. hjälp mig borde man ringa alltid till förlossningen eller??

kramisssssss

• molle76

GAAAAHHHH!!! Säger jag bara!!! Här händer det saker i tråden!! Kan bara inte fatta att det snart är dags. Tankemässigt är jag ju fortfarande i 2-4 månaden ju...Hur går det för er Liten och Lilllinda??

Nessie: Grattis till killen!!

Menförhelvete: Välkommen hit!!

• Limpis

Saknar fortfarande Lill Linda här nu på förmiddagen... Hoppas att allt går bra!!

• triump

Limpis instämmer, känner mig lite spänd på hur det går för henne. visst skulle hon in kl 8.00 imorse?

och vart är Liten även hon hadde lite känningar igår...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D