• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • MossaQ

Gipsmage: Vem var det som hade gjort? Hur många gipsbindor???

Någon köpte på Apoteket, vad kostar de där??
    /M

• Mowglie

jag tror det var Nova76 som gjorde gipsmagen, jag vill oxå veta hur mycket gips det gick åt, tänkte göra detta i helgen.

• meh

A lie - du har inte haft en heltidstjänst innan de tjänster du har haft nu? Min SGI grundar sig på min senaste heltidstjänst som sträckte sig längre än 6 månader. Den tjänsten slutade jag 2001, men varje år har jag ringt och kollat upp vad dom har haft för lönehöjning och sedan har jag ringt och ändrat min årsinkomst efter den höjningen, så att jag ligger på den månadslön jag skulle haft om jag jobbat kvar.

• meh

Lill linda - vad skönt att du fick komma hem igen och att dom verkar vara noga med att hålla koll, det känns ju också tryggt.

Signatur - Stort GRATTIS!!!!

• lill linda 82

Jo fast...fortsätter blodtrycket stiga o det finns äggvita där så blir det ju igångsättning...fast på söndag eller till veckan, doktorn surrade nånting om det, att vi skulle få se melodifestivalen hemma o sen fick han se hur han gjorde.
    Ialf läggs jag in direkt då om nåt ändras så att dom får hålla koll på det. Riktigt skönt att mna får det uppkollat varje dag ialf!
    O lite ledsen blev jag ju att jag inte får träffa bäbis än, men h*n mår ju bra änså länge där inne så då ska h*n få vara där..

Så nu hinner jag göra min gipsmage ändå... *hurrrra*

• triump

A lie en super kram till dig

lill linda skönt att få se melodifestivalen då , följer med spänning vad som är på G. och lycka till med gipsmagen.

Alla grattar signatur och jag har kollat bak i tråden men hittar inget info om detta, antingen är jag gravid snurrig eller lite stressad. nyfiken har det kommit en bebi.

• triump

nu hittade jag det ååh ett super GRATTIS till signatur

• Bonanza

Grattis Signatur!

A lie - taskig sambo du verkar ha! Han får väl större delen av ledighet då, så klarar ni er ekonomiskt? Dessutom, vem har koll på alla Fk's regler? Prova att överklaga, överklaga och överklaga, de dömer ju olika beroende på handledarna.

Lill linda - ta och försök att vila upp dig nu (lättare sagt än gjort) så att du är pigg vid en eventuell igångsättning.

Ikväll ska vi gå och se starwarsfilmen!

• triump

Bonanza nu blir jag allt lite avis, själv blir jag home alone när sambon skall ut och roa sig, borde nog hyrt en snyft film

• Bonanza

triump - ja det borde du ha gjort!

Kruxet är bara att filmen är nästan 2,5 timmar, stackars stackars mina fogar. Jag har dock fått förnyat recept på smärtlindrande, så jag ska nog klara mig om jag har tur. Bara jag inte blir för groggy och missar handlingen.

Kul ska det bli i alla fall!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D