• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • A lie

Tack för all "omtanke" känns bättre nu.. Är väl bara att vänta och se vad FK säger... och hoppas tanten i telefon hade fel...

• Börnen

Har precis sett Star Warsfilmen! Den var precis i samma stil som de andra filmerna och helt suverän om man gillar dessa filmer! Så gillar man Star Wars så rekommenderas den VARMT!!!

Nackdelen var som sagt fogarna...satt och åmade mig i stolen hela tiden och maken masserade ryggen...dessutom var det något fruktansvärt varmt inne i salongen (som är gjord för 325 pers och var helt fullsatt)...även de icke-gravida höll på att få lite småpanik!

Men det var mysigt att komma ut lite, vi var och åt lite innan samt att vi köpte en sådan där "Mitt första år"-bok där man fyller i diverse roliga saker om bebisen!

• lill linda 82

Önskar osso alla en 3vlig helg!

• menförhelvete

denhär tråden "vilar" nästan aldrig! Alltid nån här som skriver! kul!!

• lill linda 82

Välkommen hit menförhelvete! Har glömt säga det..
    När är du beräknad??

• triump

inget underhållande på TV ikväll. men imorgon är det andrabullar önskar me alla en trevlig helg.

• MossaQ

Nu önskar jag alla en godnatt! Hoppas att era kroppar är snälla mot er och att ni får sova.

Zzzzz Zzzzz Zzzzz

/M

• menförhelvete

tack lill linda! Har läst på lite i tråden att du varit inne på sjukhuset, hoppas du mår bättre? Jag är beräknad 25 juni, så det är ett tag kvar... skulle ju inte ha nåt emot ifall bebisen kom lite tidigare förstås!!

• ucka

Grattis till Signatur! ***Fortsatta kramar till er som kämpar***
    Jag har nu klarat av det värsta på jobbet och känner mig ganska tillfreds med livet.
    Drömde att jag födde barn på toa i natt. Den bara åkte ut som en tvål, inga värkar eller ngt. Bådar det gott eller?

??? Fick konstiga hugg i ljumskarna i går kväll. Det första var så överraskande att jag ramlade ner på golvet, sen kom det på andra sidan och sen några till små hugg under kvällen... någon som har en teori????

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D