• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • lill linda 82

Jamen...då släppte slemproppen då kl 7.30 imorse!!!
    En blodig slemmig 4 cm st klump kom ut då jag skulle kissa morgonurinet som jag ska lämna idag.

Ojojoj...jag blir snurrig på det här!

• Missisola

LillLinda: WOW...fast bara för proppen släpper så betyder det inte bebbe nu...fast jag tror nog din bebbe skulle kunna komma nu utan nån fara eller hur...Tänk att slippa ALLA andra krämpor...
    Du har väl fixat bb-väskan!!?!??!

• lill linda 82

missisola: japp väskan e klar, den ligger i bilen tillsammans med bilbarnstolen. Läkaren bad oss ta med oss det igår ifall att.
    Joo bara för att slemmis släpper betyder det ju inte bäbis direkt, kan ju ta 2 veckor t.om. Men det är skoj att det händer nåt..

• ursul

Missisola: Min syster ville vara med om första förlossningen, jo visst att jag ville ha henne där...
    Lill linda: Nä, det är väl snart 2 veckor sen min började släppa, så visst kan det ta tid, med dottern släppte den samma dag, så man vet ju aldrig =)

• lill linda 82

ursul: spännande... Det är lite som på julafton, men vet inte riktigt vad som ska hända o vad man får..

Idag på em el nåt ska jag o min sambo hälsa på grannarna som fick barn för nån vecka sen. Ska bli skoj o träffa/se lill tjejjen. Bäbisar luktar ju så gott!

• Lena A

Godmorgon tjejer!
    Idag ska jag ut i skärgården. Ska bli skönt! Vi hörs imorgon! Trevlig helg till er alla!

• menförhelvete

Godmorgon!!
    Nån mer än jag som drömmer en massa konstiga drömmar på nätterna?
    Sover gott i övrigt, men dessa drömmar är ju helt galna! Drömmer om kompisar, gamla kompisar från förr, gamla pojkvänner, ytliga bekanta osv...
    har nog snart drömt om varje människa jag träffat!!

LenaA : hoppas du får en jättemysig dag i skärgården!

• A lie

Godmorgon!!

Lill Linda; vad spännande med slemmisen Håller tummarna för din skull att det händer något snart... är ju inte kul med havandeskapsförgiftning och din bebis är ju faktiskt så gott som klar 3v förtidigt är ju ingen fara

Missisola: Skrattade gott åt din kusin och tänkte på en av mina kusiner... också helt crazy.. men tror inte hon skulle vilja vara med på förlossningen tack och lov...

Hildan; Söt brorsdotter Men annars kan väl en kille också ha klänning?? Öh.. visst var det Uckas Emma som skulle köpa en klänning till "lillebror"?

För egen del är det tre veckor kvar till BF idag och panik - bebis kan ju faktiskt komma när som helst... Är nästan klara med allt.. men väl NÄSTAN... Är massa småsaker som måste fixas och allt är verkligen i oordning här hemma... men nu är det lungt på jobbet kommand eveckan så jag tänker vara hemma och boa lite extra...
    Ännu mer ego - intimt - Fick som sagt lite panik i morse... vaknade 07.20 av hunden som ville ut, frågade maken vad klockan var och han lyckas sätta foten i en hundspya när han ska kolla Visar sig att hunden även spytt 2ggr till i sängen... han far in i dushen och jag reser mig för att dra av lakanen och känner att något rinner och klibbar melan benen - första tanken fostervattnet!!! Känner efter, men det känns lite för segt motför vad jag tycker fostervattnet borde kännas... Tvungen att dumt fråga maken huruvida vi haft sex eller inte under natten - trots att jag eg vet att vi inte haft det och att jag sovit större delen av natten på soffan, halvsittandes pga halsbränna... men var typ så det kändes, som då satsen kommer ut... Nåväl fick på mig trosor och andra kläder och knallade ner i tvättstugan med bäddmadrassen... Sedan dess har det inte kommit nåt alls i trosorna, Om det är fostervatten borde det väl fortsätta läcka eller??? (kan ju ha varit det blandat med ngn flytning därav konsistensen...)

• A lie

menförhelvete; har också drömt till och från hela graviditeten... Finns nog ingen i hela bekantskapskretsen som inte varit inblandad i drömmarna...

• lill linda 82

A lie: Du borde ju kolla upp det där... fostervatten brukar ju vara klibbigt som sockervatten (har jag läst nånstans). Kan ju varit en större flytning eller så oxå, men är det så pass att det rinner så vet man ju aldrig vad det kan tänkas vara.
    Var ju själv i den sitsen i onsdagskväll..

menförhelvete: här är en till som drömmer jätteknas om nätterna... inga bäbisdrömmar utan bara konstigheter o gamla bekanta.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D