*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
menförhelvete - japp det stämmer. Kännes riktigt lyxigt att få en hela en läkares uppmärksamhet i 2 timmar varje dag på förlossningen. Men det är väl så då det kan tänkas vara havandeskapsförgiftning med i bilden, det ska ju tas allvarligt.
Jorå, jag mår fint. Onda sammandragningar när jag rör på mig, lätt huvudvärk, yr o darrig men annars känns det bra.
Skulle inte heller tycka att det var så fel att få bäbis tidigare..
Jag är beräknad 13 juni.
triump - håller verkligen med dig...jag o sambon har dragit yatzyturnering här ikväll ist för tv´n...
Nee nu blir det sova för min del o vila upp mig inför morgondagens bravader... Får väl se om jag blir kvar på sjukhuset eller om jag får åka hem igen imorron..
Tänk vad lite urin kan avgöra...
Ha det fint tjejjer...! Hoppas ni får lite sol på er!
jihoo menförhelvete jag är me beräknad till 25 juni
och har ännu inga känningar av att något skulle vara på G..
datorn vill inte idag, jag kopplas ur från och till och då är det väl bäst att ge upp. får önska er alla en god natt.
Nej, nu ska jag fika lite och sedan krypa i säng! Ha en bra natt och hoppas att ni får sova riktigt gott, länge och smärtfritt!
hoppas det går bra för dej imorgon lill-linda! Att urinet vill som du.. !!
Triump: Kul med nån som har exakt samma bf! Får se vem av oss som hinner först! jag har inga känningar ännu heller, lite sammandragningar ibland men det kan man väl inte kalla känningar..
godnatt alla, det är väl nu man borde gå och lägga sej...
Vi har också struntat i tvn ikväll, min sambo håller på att göra färdigt golvslipningen i det lilla rummet som äntligen snart är klart, tror han ska börja lacka nu
Och jag, jag somnade i soffan. Min brorsdotter, 2,5 år, ringde och väckte mig runt nio. Hon hade äntligen hittat sin lilla plasthund som ser ut som våran riktiga hund.
Hon frågade hur jag och magen mådde och talade om att hon tyckte att bebisen skulle heta Albin eller Josef om det blev en kille, men hon trodde det skulle bli en tjej för annars kunde den ju inte ha hennes gamla klänningar...
Hon är sååå söt och man blir sååå glad när man pratar med henne....
Hej tjejer, nu har jag mummsat i mig massor med goda räkmackor och en stor kopp te
, målat naglarna, plockat brynen och faktiskt bara tagit det lugnt och tagit hand om mig själv som alla säger att man ska göra så här på slutet, hi,hi jag måste ju vara snygg inför i morgon när melodifestivalen är
. Jag har jobbat X - antal år på Filmstaden och vi har som tradition att köra en vinsnig med melodifestivalen i en salong, där medarbetare får ta med sina närmaste vänner och respektive, det serveras en lättare buffé och dricka får man ta med sig själv! Det brukar komma mellan 40-50 pers och vi brukar oxå ha en tävling angående vilket land som kommer att vinna. Så fatta att jag längtar tills i morgon
va ju rädd för att jag inte skulle orka men jag kan ju bara inte missa denna fest!!!
Jag vill oxå passa på att önska alla en trevlig helg och att det kommer att lösa sig med Vonkis och LillLinda, ´å att ni och bebben får må bra.
massor med lycko kramar från mig
God natt allihop! Vi "ses" efter helgen! Ska till Norrköping på dop i helgen...
KRAM!
ojojoj, här vänder man ryggen till i två ynka dagar, och så händer det massor!!
Signatur: STort Grattis till bebisen!
A lie: å fy vad jobbigt! Och så tråkigt att din make blev så sur, det finns inget tristare att gräla om än pengar!!
Lill linda: Du har haft spännande dagar, lycka till med allt!
Vonkis; Trist att det blev fortsättning på sjukhusvistelsen.
Menförhelvete: Välkommen till FLs trevligaste tråd!
Själv har jag nu avnjutit mina första två dagar som föräldraledig. Har gått här hemma och plockat och fixat lite. Kollat en hel del på tv. Ikväll var vi på middag hos vänner som hade en liten sexveckors Tyra.. Jättesöt! Man längtar extra mycket när man umgås med bebisar.
Har nog börjat få förvärkar, hårda sammandragningar som ger lite tusen-nålar-känsla i korsryggen och ett ilande tryck på blygdbenet. Kan inte sova pga. dem nu, så det var ju perfekt tillfälle att göra mig själv uppdaterad på allt som hänt i favvotråden.
/lilaki 14 dagar kvar
Jag tittade inte heller på tv igårkväll, tog mig ett skönt bad (vilket faktsikt gjorde att illamåendet jag känt hela dagen släppte litegrann) och så skrubbade jag mina fötter, skulle nog behövt en osthyvel till all överskottshud men nu känns fötterna betydligt bättre än innan iaf! =)
Go´morgon - vilken aktivitet efter denna donnas sovtajm... Var helt slut i går..
Skippade oxå tvn för jag tänkte att NU ska jag börja göra bebisboken...sätter mig ner och laddar...då ringer kusinen från landet och babblar i över en timme... och vill att jag ska föda NUUUUUUUUUUUU.... helst vill hon vara med på förlossningen*eummmm* och att det ska bli en flicka.... Jag älskar den knasbollen!!!! Sjukare människa får man leta efter*hehe*....
Ursul - nu när du nämner det...mina fötter måste få en rejäl omgång....
LillLinda: Du får ta det piano!!! Vonkis har havandeskapsförgiftning och hon får inte komma hem mer verkar det som.....
och hon kan bli i gångsatt inom en vecka dessutom... Liten bebis tittar ut i sånt fall...