*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Godmorgon tråden!
Inte först idag heller. Trist med regn men då kan jag vila med gott samvete!
Vad ska ni andra göra idag?
Godmorgon!
Planen för idag är att plocka in lite kvistar från den underbart blommande häggen och så ska jag koka rabarberkräm tror jag. Ev baka havrekakor. Har hur mycket tid som helst, mannen har kvällstjänstgöring ovanpå den vanliga, så jag får vara ifred hele dagen
Klang och jubel! Kollade in mina sidor hos CSN, de har satt ner mitt årsbelopp med dryga 3000 kr, vilket gör stor skillnad i inbetalningarna framöver! Hurra!
Ickelpicka: Är så avundjuk på er med trädgårdar! Har du bergis fint väder också?! hmmmm...
Inte fint väder än, men meteorologAnders lovade att i eftermiddag så...
God morgon!!
Jag välkomnar regnet
*vuxenpoäng* Det är bra för trädgården och det gör att jag kan ligga på sofflocket med gott samvete.
Har iofs tänkt koka rabarbersaft, men har inga flaskor att hälla över den på..... Jag kan väl köpa burkar, men då känns det som om den husmoderliga tanken går förlorad.
/
Usch - humöret i dag är inte alls bättre...
kan man skylla på vädret i dag oxå eller???
Allt känns tungt och blääää....
Magen hänger inte alls med - den bara håller på att göra sig hård... och hindrar en i allt*muttrar*...
Nä nu är jag trött på detta!!!!
Får se om tvätta bebiskläder och bebissängkläder kan höja humöret en aning...
Bm i em - hoppas det går bra i alla fall....
Ickelpicka: KUL! Jag fick oxå en 3000:- mindre att betala till CSN...
Ickelpicka; vad fint det lät med blommande häggkvistar.. Har en hägg utanför förnstret, men den har blommat över nu... och då är det INTE kul när det regnar för hela bilen blir full av de klibbiga bladen
Nåväl.. idag ska jag till Västerås på jobb, sedan kommer maken och hämtar och det blir en sväng till IKEA
hej tråden!
Sovit gott i natt då? Jag vaknar minst 5 gånger per natt + varje gång jag ska byta sovställning..
Läste nånstans att man vaknar ofta på slutet för att man ska "vänja" sej vid att vakna på natten...
Nån som ska göra nåt kul idag då? Jag tänkte städa lite skåp..
Jag som tidigare behövt en kisspaus per natt går nu upp varannan timme - jobbigt! men har väl att göra med att bebisen är så gott som fixerad och ligger där och trucker på blåsan? Hur som helst är jag mycket rörligare annars nu så
menförhelvete - nej, inte sovit ett dugg gott. Måste emellanåt stiga upp och gå runt lite för att liksom få igång kroppen. Den stelnar till och vill inte ligga ner utan att göra ont. Och så de obligatoriska kissuppstigningarna. Jag hoppas inte bebisen tänker tvinga upp mig med samma frekvens. Jag beställde ju en som ska sova hela nätterna...
A lie - vi är också snart där med häggen. Gäller att ta vara på de sista vackra kvistarna.
Missisola - I know! Det känns som världens lyx och bonus