• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Börnen

Mini sparkar inte heller riktigt lika mycket längre...utan buffar mest runt och bökar som sjutton...det kanske börjar bli lite trångt där inne eller vad tror ni...trodde att det skulle sparka mer och mer och minska de sista veckorna...men det är ju långt kvar!

• Kvirre

Skönt att höra att det är fler som inte har lika mycket sparkar längre.

• meh

Jag känner inte heller så många självklara sparkar från pyret längre. Ibland kommer det, men för det mesta ser jag att magen rör sig, som om pyret håller på att möblera om där inne eller slår någon kullerbytta

Men det är i alla fall härligt att känna det där lilla, så man vet att allt är som det ska

• Bonanza

Åh vad skönt att "era" sparkar också har avtagit... Min lilla minigos bökar mest runt, sparkarna har definitivt minskat drastiskt. Men jag känner ju att det är någon därinne liksom. Och det är alltid så skönt att känna av den lill*, det är ju vår bebis därinne!!

• lill linda 82

Ja urmysigt att känna bäbisen...
    Kan dock vara lite jobbigt ibland tycker jag då man hittat världens skönaste liggställning osso e inte bäbisen nöjd, e ett himla snurrande om nätterna ibland. *s*

• Bonanza

Kan någon av er hjälpa mig med ett svar på denna fråga:

De senaste dagarna har jag haft som korta ilningar av "dov smärta" i bebismagen. Alltså tänk er ett långt grässtrå ( så smal är ilningen) som dras från botten av bebismagen uppåt, och detta grässtrå består av smärta, men det gör inte ont, för det är dämpat på något sätt.

Alltså jag förstår att det låter flummigt, men jag kan verkligen inte förklara bättre. Det börjar inte vid blygdbenet, så det är inte foglossningen. Det är i magen. Magen blir inte hård, så det är inte sammandragningar. Vad kan det vara? Någon som ens fattar lite av min beskrivning?

• lill linda 82

Bonanza: Tycker jag känner igen det där jag med... Skulle nog tro att det är bäbisen som kommer åt nån nerv.

• triump

Godmorgon flickor

vad mysigt ni beskriver lillens liggställning i magen min plutt tumlar runt en del. man blir lite sugen på ännu ett ul. vill se att plutte mår bra.

nu har jag gjort blomster arrangemang till påsken. så det ända jag väntar på är våren...

Sommartid
    hur är det nu igen med tiden- ställer man klockan fram en timme? eller drar man bakåt??

• triump

missisola. vart går du på väntabarn vattengympa? nyfiken.

och visst du har säkert rätt att vi inte beviljas något hp. får bli slavdrivare på jobbet. dvs tittapå när andra jobbar

• Missisola

Triump: Jag blev hänvisad till Feelgood som ligger på Grev Turegatan... Och sjukgymnasten där rek. att jag skulle prova på gympan. Kostar 70:- per gång... Kommer nog köra den emellanåt, men den ligger på dumma tider för moi. Fick byta stängning i går för att kunna prova på - vad min ped.ledare tom som bytte... så de bryr sig verkligen . Man känner sig ju så kass i bland - kan inte ens ha termobyxorna längre=/...
    Så våren är välkommen - spec i vårt område eller hur (söder om söder)
    När tänker du sluta jobba?

Har lagt in ny magbild - v 28 i dag...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D