• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • lill linda 82

Har ni tänkt på en sak tjejer??
    Vi fick ju det finaste påskägg man kunnat få iår juh..
    Fast vi får vänta lite innan vi får träffa innehållet i ägget bara...

• lill linda 82

meh: skönt för dig... har oxå byta-jobb-tankar. Dels för att min kropp inte orkar med så fysiskt tungt jobb o dels för att jag inte kommer orka med det psykiska då jag kommer ha en kotte här hemma. Men det är ju länge innan man behöver tänka på sånt, för jag kommer ju vara hemma minst ett år med kotten.. o sen jobba deltid

• Bonanza

Förbaskat! Jag har blivit sjuk igen! Det var bara 5 veckor sen jag hade influensa, och nu är halsen igenkorkad igen. Orkar inte! Dessutom började nyss en ny delkurs som jag måste hänga med i, inte så kul att vara sjuk då. Suck, jag hatar att mitt immunförsvar är så jäkla dåligt.
    Dessutom blir foglossningen bara värre... Men jag får ju ut en liten bebis av det så!

• meh

Lill linda - Ja, det känns underbart skönt, speciellt nu när våren börjar komma och det blir varmare ute . Sak du med och fika idag? Om du vill kan du få åka in till stan med mig, om du inte är allergisk mot hund.

Bonanza - stackare, förstår att det är jobbigt att bli förkyld när du börjat en ny kurs. Aldrig kul att vara borta eller känna sig dålig då.

• nessie72

Meh-grattis....vad skönt för dig.......själv fick jag just papprena från Fk.....VART beviljad HP from den 20/4 KÄNNS så skönt

• lilaki

Är jag galen!?

Har erbjudit mig att ta ett projekt som vi förmodligen kommer att få (vi ska bygga ett elektronikkort åt en kund), en fortsättning på nuvarande projekt. Det kanske kommer handla om 20% arbete i några månader.
    Är jag galen som inte passar på att vara helt föräldraledig? Är jag överoptimistisk som tror att jag ska klara allt?
    Själv tror jag att jag skulle må bra av att komma ut och vara i min vanliga värld några timmar i veckan, och sambon kan ju anpassa sina tider efter det. Dessutom är jag ju angelägen om mitt jobb, vill gärna hänga med i löneutveckling osv. detta minskar ju risken att jag blir bortglömd.

• meh

Nessie72 - grattis själv till hp

lilaki - känns det bra för dig att jobba några timmar varje dag, så kan det ju vara värt det. Speciellt om du har ett jobb som du trivs med.

• lilaki

ja, tänkte väl försöka fördela det på kanske två eftermiddagar och kan dessutom köra en del hemifrån.
    Tror att jag skulle må bra av att vara mitt gamla jag då och då. Så kanske jag kan prata om något annat än smakisar och bajskonsistens när jag kommer ut bland folk.. :)

• lill linda 82

meh: jag tror att jag hoppar över det...är så grymt solsugen, men tack ändå. Ska ta o skotta bort lite snö ut uteplatsen på baksidan radhuset o sätta mig o sola o läsa klart gravid-boken jag lånade på biblan. Måste lämna tillbaka den i veckan.
    Började med järntabletterna idag oxå, så man vill nog hålla sig hemma om dom plötsligt vill upp eller nåt sådans läskigt, om du förstår vad jag menar... Man vet ju aldrig hur kroppen tar såntdär.

• meh

lill linda - det förstår jag, det är bara att säga till om du vill med någon annan gång, tar för det mesta bilen till träffarna. Är det nefertin(?) du ska äta? I så fall är det nog ingen fara, de äter jag med och har inte kännt av dom alls.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D