****Höstmammor i Linköping - Del 9****
Tjoho, vad tiden flyger.......
Tjoho, vad tiden flyger.......
Var han hungrig?
Jobbigt att träffa polare.
Nu sitter vi och väntar på nästa "gäng". Emmas mormor och morfar är på väg hit, blir en urjobbig dag idag.
Nästa gång jag är ledig är på fredag - söndag och då väntar besök av min syster med familj
Det är mycket nu.......
Dom "passar på" direkt dom får höra att jag är ledig.
Är det någon som ska iväg på Skänninge marknad?
Den är nu i veckan 1 - 2 augusti, onsdag och torsdag. Jag jobbar så det blir ett varv på torsdag på väg till bussen
men det brukar mest vara "skit" som vanligt på marknad ![]()
Japp, han var hungrig![]()
Jag o Vilhelm (men mest jag då såklart) funderar på att ta en tur till Skänninge på onsdag förmiddag. Det brukar ju vara galet mycket folk men det är kul att hitta på något att göra när maken jobbar. Nån annan som vill åka med?
Tack för trevligt fika idag!
Marknad är trevligt men Samuel oh jag ska på Viresrums marknad på lördag så vi hoppar Skänninge.
Lena - boken är bra, bara 1/4 kvar
Criwi till din man från min: Numark heter skivspelaren 2290 kr, mer info på www.starfelt.se
Tack för fika idag!
Ulle gud vad ni läser fort och mycket!
Skänninge hade varit kul men vi måste jobba i trädgården och försöka få den färdig...
Hej alla glada.
Ni som ska till skänninge på marknad, jag kan varmt rekommendera fiket "Café latte" som ligger på torget vid "stads hotellet". Dom har goda mackor, sallader och kaffe.
Oj, räknas det som "reklam".........
Äsch, det skiter jag i just nu.
Dom är bra och har väldigt trevlig personal!!
Tack för titten av er allihopa i måndags. Jättetrevligt att ni kom hit!
Bockerna om "Damernas detektivbyrå" är väldigt lättlästa. När man väl börjar och har tid så läser man igenom dom superfort.
Malin, tack för infon, har passat den vidare till M.
Nu är det natti, natti. Börjar 07.30 imorrn så nu hägrar sängen i några timmar.
Samuel är pigg och leksugen så nu ska vi paka fika och sen så sakteliga gå till tf.
Oj, vad saker kan ändra sej fort..... idag fick jag besked om att jag är uttagen till utbildning i kriminalvårdens regi.
Om nu allt går som det är tänkt så börjar jag plugga den 20 augusti
och sen 17 veckor framåt. Sen kommer jag gå tillbaka och jobba i Skänninge som färdigutbildad kriminalvårdare. Hoppsan, 10 veckor blev livstid......
Nu hör jag ett "mamma" måste rusa...........
Grattis Nina vad kul! Nu vet du ju vad du har att göra framöver i alla fall, skönt!