• StinaTina

****Höstmammor i Linköping - Del 9****

Tjoho, vad tiden flyger.......

• Svar på tråden ****Höstmammor i Linköping - Del 9****
  • StinaTina

Tänkte fråga om måndag......

Träffade Ligre på Lindex (rea, ni vet ) och vi började prata om måndag. Är det flera som är intresserade av fika/bus på förmiddagen?
    OM det är fint väder så kan vi ta med picknickkorg och låta våra små (hm, går snart inte att skriva det längre ) busa i lekparken i hagen mellan vårat hus och US.

Ni som fortfarande är hemma........... finns det intresse??  

• fröken

Jag kommer på måndag o lämnar unge mannen runt klockan 10, om det går bra! Skulle vara kul att träffa fler trevliga människor som kunde lysa upp det trista skitvädret vi har

• Ulle 74

Vi är sugna på lek/fika/bus på måndag förmiddag.
    Criwi - du får gärna lämna nummret på ditt hus i min inbox...

• Maria73

GRATTIS Elousie!!!!!

Det var värst vilken babyverkstad det är på den här tråden! KUL!!!

Therese, ledsen att höra att det inte är så bra med din mamma. Tänker på er o hoppas att allt löser sig! Kram

Nina, vi tog inte några tester i samband med graviditeten.

En liten fråga. JAg kan ju inte vara med på fikat på Måndag ...*snyft, snyft*. Men jag tänkte att vi kanske kunde umgås någon kväll utan de små liven o gå o se Harry P, iom att det finns så många fans ibland oss. Någon som är intresserad?

• StinaTina

Maria, ja ja vill oxå.......... men jag jobbar endel kvällar så vi får se om jag kan komma med eller ej.

G och Tyra kanske är intresserad av bus på måndag......

• StinaTina
    Jenny, klockan 10 blir jättebra. Emma har en tendens att vakna vid 6-snåret så vakna, lär vi vara

Ulle, du är "inboxad"
  • fröken

Så bra, då dyker vi opp då!
    Nu hoppas jag att ni alla får en trevlig helg o att :en kommer att skina lite på er i alla fall.
    Nu ska jag ta o dricka lite  å äta ett !

• Elouise

Tack för alla grattis.

Jo visst vore det trevligt med en träff på måndag. Och er hage som är så trevlig Criwi.

Fröken, gå upp och äta mitt i nätterna. Det gjorde jag jätte ofta när jag väntade Freja. Jag vaknade och var vrål hungrig och då är det ju så svårt att somna om.

Jag tror inte att jag kommer med på Harry Potter. Men egentligen är jag väldigt sugen.

Apropå nupp test. Jag vågade aldrig göra något test med Freja. Var så rädd att få veta något, och sen behöva ta ställning till livet. Kommer nog välja att inte göra något test den här gången heller.

• Elouise

Fröken, i slutet på februari. Visst blir det i februari för dig med? Tänk vilka jämnåriga barn vi får.

Svar på tråden ****Höstmammor i Linköping - Del 9****