• StinaTina

****Höstmammor i Linköping - Del 9****

Tjoho, vad tiden flyger.......

• Svar på tråden ****Höstmammor i Linköping - Del 9****
  • Lenabagare

Tezz - vi affirmerar att det inte är något farligt med din mamma. Krya på sig, till henne från oss.

Fröken - vi kan ej den 30 då det är semester...

Criwi - var M:s ärter helt upptinade i lördags kväll eller? När han och CH kommer igång att prata i parken finns det ingen hejd på det.

• Lenabagare

Våra fyra nätter i Helsingborg var finemang. Var på stranden i Råå en stund varje dag och bara tog det lugnt. För en gång skull spådde vädertanterna fel väder åt rätt håll. Vi tog också en tur till Helsingör och åt en röd korv med rostad lök. Tim grejade bilresan mycket bra jämfört med tidigare.

Cykelkarusellen i Trf är förresten bra. Provade den igår.

• ligre

Tezz: Vad skönt att höra att det kanske inte är cancer din mamma har. Hoppas att ni får veta snart. Skickar många styrkekramar från oss också.

Nyss hemkomna från en skön grillhelg i Södertälje. Igår var vi och en annan familj iväg till Junibacken.....himmel vad roligt de hade.-). Att åka sagotåget tyckte Meja både var roligt och lite läskigt eftersom det blev lite mörkt och vagnarna man åkte i, åkte upp och ner och så fick man träffa Kattla draken. Sedan stannade tåget i Villa Villekulla och Meja satt som ett ljus när det blev Pippiföreställning och sjöng med. Men när Pippi sa hejdå så grät Meja och ville att hon skulle komma tillbaka.

"Pizza ä gott!"
  • StinaTina
    Tezz, skönt att det troligvis inte är cancer, även om många sorter är botbara idag. Mycket beroende på när den upptäcks.

Jenny, Jag är ledig den 30 så vi kan "låna" eran son en stund om det behövs.

Lena, inte riktigt tinade men på "god väg" hälsar M Kan tänka mej vilket "tjatter" det var Värre än fikande "skvallertanter"

Nej, nu är det dax för en kopp thé och sen hör jag sängen roooooopa...........
    Natti, natti!
  • fröken

Ja, kanske är det enklast att "låna ut" honom till er, Nina, som i stort sett bor på sjukhusområdet
    JAg skulle dock behöva lite adress o tfnnr så vi vet vart vi ska vända oss. Det blir väl runt 10 på fm han "lämnas". UL:et är 11.00.

Therese, hoppas verkligen din mamma inte har nåt farligt fel! O att hon kryar på sig.

Lena, rödkorv...gu så gött!

Ligre, junibacken låter toppen. Synd bara att det är en liten bit att åka!

Nu ska jag gosa ner mig i sängen tillsammans med Harry Potter...har bara knappt halva boken kvar nu.

• Elouise

Lena, ni är hemma igen, så gött. Skönt att Tim grejade bilresan så bra. Tycker också att det går lättare nu för tiden (även utan DVD).
    Freja tycker förresten att nya karusellen i TGF är super kul.

Ligre, ja juni backen är kul, har inte åkt den med Freja, men med andra barn innan hon kom till världen.

Fröken, ultraljud. Gud så spännande. Kommer i håg vilket lyckorus jag kände efter att ha sett lilla Freja där inne i magen.

I morgon ska vi åka till Finspång och besöka Frejas dagis. Och så ska vi titta på en ledig lägenhet. Snart flyttar vi dit, egentligen är vi inte så sugna, men eftersom vi båda två jobbar där...
    Freja börjar på dagis den sjätte Augusti och jag börjar jobba den trettonde Augusti. Känns som början på ett nytt kapitel.

God natt på er alla små och stora.

• ligre

Elouise: Nämen ska ni bli Finspångsbor.... förstår att det blir smidigast för er alla.
    Vad spännande att besöka Frejas förskola...du får skriva och berätta hur det var. Ska du eller Fredrik ta inskolningen?

• viola74

Fröken om inte criwi kan så hör av dig till mig.
    Eller vi kanske ska träffas flera som är lediga?

Nu åker vi bort en vecka till stugan i småland och kommer nog inte se någon dator förren helgen.

• fröken

Jaha, då har jag läst ut sista Harry-boken då...vad ska jag göra nu?

Svar på tråden ****Höstmammor i Linköping - Del 9****