****Höstmammor i Linköping - Del 9****
Tjoho, vad tiden flyger.......
Tjoho, vad tiden flyger.......
Nina - har inte möjlighet att komma på måndag. Hur märkte du upp strumpor till Emma?
Criwi - det är lite för långa dagar att arbeta 09-20 när man dessutom pendlar. Du är strong, du.
Just det - planerna för morgondagen hänger löst. Kanske dyker upp en sväng runt kl 10.00 i Hagen. Var det rätt uppfattat?
kl 10 blir bra sen får vi se om vädret blir bra eller inte...
Rickard är hemma jag ska fråga honom om han vill följa med, är tveksam vi håller ju på i trädgården. Tar med fika eller hur!?
Tjoho......... äntligen är den helgen över, nu är det ledig måndag som gäller.
Hagen om vädret tillåter annars så KOM UPP TILL OSS!
Jenny kommer ju dyka upp här vid 10 alltså HEMMA hos oss i lägenheten. Om ni kommer vid 10 så är nog inte vi ute än iaf utan satsar nog mera på 10.30-tiden då Jenny har knallat iväg till US
Dyk upp här hemma om ni kommer vid 10, tänkte försöka hinna baka en morotskaka imorrn bitti
(om jag har allt hemma dvs.)
Om ni känner er osäkra på var vi är så ring!!!
Nu ska jag ta en dusch och sen tror jag nog att sängen lockar.
Criwi: Vi kan tyvärr inte komma på fikat imorgon
...det hr kört ihop sig med en annan sak.
Vi kommer alla tre. Vi ses
Grattis Elouise, kul att höra att Freja ska få ett litet syskon!
När jag väntade Saga tog även jag blodprovet.
Åååh, hoppas att ni får en mysig fika. Hade gärna gjort er sällskap, istället sitter jag här utan både barn och make. Daniel är på jobbet och Saga är kvar hemma hos mina föräldrar. Var med en klump i magen vi åkte därifrån igår. Vi var hemma hos mina föräldrar hela helgen, även min syster med familj var där under helgen. Så Saga fick busa massor med sin kusin. Min mor var riktigt risig i lördags men kände sig bättre igår, så min mor ocg far bestämde sig för att göra ett försök att ha Saga denna vecka. Både Daniel och jag jobbar ju och dagis har stängt. Oj vad tomt det var att komma hem till lägenheten och ingen Saga. Hade mamma mått bra hade jag vetat att Saga skulle få en riktigt bra vecka, men nu känns det ännu lite jobbigare att lämna bort henne. Men, hon har ju morfar att busa med i alla fall. Men, det är långt till på fredag och jag saknar henne redan...