****Höstmammor i Linköping - Del 9****
Tjoho, vad tiden flyger.......
Tjoho, vad tiden flyger.......
Sambon sitter och läser den just nu...har väl 50 sidor kvar och han köpte den igår
jag läsate ut den i morse
Jag fattar inte att det är så svårt att ta sig för med något när man är själv hemma...V o A är hos A:s föräldrar ett par dagar och jag är hemma o gör vad? Saknar dem! Snacka om bra sätt att fördriva sin egentid på...
Jenny, har du lite tid över så läs "Eragon", den är bra! Tele-nummer och adress kommer i din inbox vid ett lite senare tillfälle
Snodde bara datorn för M i ett par sekunder.
Parkera kan ni om ni vill göra här utanför, kan kolla upp tim-pris innan den 30.
Emma tackar och niger
Ulle m fl, vad ni verkar läsa fort!!! Här segar det sig fram just nu.
Ligre, ja vi flyttar precis bara för att slippa pendlingen och få lite mindre timmar på dagis. Egentligen vill vi inte flytta.
Planen just nu är att vi inte ska bo där så länge. Men men, man vet ju aldrig vad som händer och fötter.
Nej, Frejas dagis var stängt. Vilken miss! Men jag har hört från mina kollegor att det ska vara ett jätte bra dagis.
Det blir jag som tar inskolningen, veckan innan jag börjar jobba. Jag tror att hon kommer att tycka att det är jätte kul på dagis.
Viola, tycker att det låter som ett trevligt intiativ att träffas.
Malin, du är välkommen hit på fika om du vill på måndag då vi "lånar" V
Flera som är intresserade?
hallå där! nu var det en evighet sen jag skrev senast. har haft fullt upp med att jobba och packa, att man har så mycket "bra att ha" saker liggandes i alla skåp och förråd gör ju inte saken lättare, sambon tvingar mig att rens ut allt som jag inte kommer att använda men jag är en rikgig liten hamstrare och sparar allt som kan vara bra att ha och lite till
bebisgörandet är också i full gång men inget händer, är nu inne på femte försöket men fick tyvärr mens precis nu på morgonen. hur lång tid tog det för er andra att bli gravida med era små? ebba var en liten överraskning som kom trots p-piller knapprande så där han man ju inte längta nått.
För oss att bli gravida tog det drygt 5 år, med Vilhelm, och nu tog det nog 7 månader. Det är ju ett tag man får vänta. Hoppas ni lyckas snart Sofie!
Med Meja tog det 2 månader så det gick fort. Håller tummar och tår att det går bra...kanske det går bättre när ni har flyttat och kan stressa ner lite.